    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wymiana radia zintegrowanego w Vectra C - ASO i cena:)
    Date: Fri, 25 Jun 2010 09:25:59 +0200

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:hvvp83$d0p$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "SET" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak chcialem w Lexusie zrobic tak, zeby byla polska nawigacja, to w
    > salonie zaproponowali 40000zl, czyli ok 1/3 wartosci auta. (bo trzeba
    > wymienic weglug nich caly czytnik, wyswietlacz i radio). Kupilem
    > europejska plyte, troche ja przerobilem, wypalilem i zmiescilem sie w
    > 200zl.

    I ja będę się upierał, że w serwisach ASO pracują praktycznie sami
    debile-wymieniacze. Oczywiście odrobina chęci wystarczyłaby, żeby od klienta
    samochód odebrać, wezwać kogoś, kto takie coś umie wykonać, koleś wgrywa
    polskie menu, bierze za to c.a. 400 PLN, salon dobija sobie drugie 400 i już
    cena jest akceptowalna. Ale po co - skoro za chwilę przyjedzie lekarz albo
    prawnik, którzy pojęcia o samochodzie nie mają i od których można wydębić
    xxxxx PLN za jakieś drobne wymiany elementów zawieszenia.

    Jurand.