  • 1. Data: 2010-06-24 12:59:50
    Temat: Wymiana radia zintegrowanego w Vectra C - ASO i cena:)
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Właśnie się pozbierałem z podłogi i się podzielę nowiną. Kumplowi padło
    radyjko w Vectra C z jakimś dodatkiem na kartę SIM. Początkowo nie czytało
    karty, później na wyświetlaczu krzaczki.
    Po poszukiwaniu machera od takich spraw naprawa wyszła 80PLN za zimne luty.

    W celu sprawdzenia ceny usługi w ASO został wykonany telefon. I sprawa
    wygląda tak, że oni nie naprawiają tylko wymianiają na nowe. Koszt z usługą
    jedyne 10300 PLN (dziesięć tysięcy trzysta złociszy).
    Normalnie darmo dają:)

  • 2. Data: 2010-06-24 13:14:01
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 24-06-2010 o 12:59:50 SET <b...@m...pl> napisał(a):

    > W?a?nie sie pozbiera?em z pod?ogi i sie podziele nowin?. Kumplowi pad?o
    > radyjko w Vectra C z jakim? dodatkiem na karte SIM. Pocz?tkowo nie
    > czyta?o
    > karty, pó 1/4 niej na wy?wietlaczu krzaczki.
    > Po poszukiwaniu machera od takich spraw naprawa wysz?a 80PLN za zimne
    > luty.
    >
    > W celu sprawdzenia ceny us?ugi w ASO zosta? wykonany telefon. I sprawa
    > wygl?da tak, ?e oni nie naprawiaj? tylko wymianiaj? na nowe. Koszt z
    > us?ug?
    > jedyne 10300 PLN (dziesieae tysiecy trzysta z?ociszy).
> [...]

    Jak czegoś nie są w stanie zrobić, lub zrobić to w miarę szybko to dają
    taką cenę zaporową że klient odchodzi :)

  • 3. Data: 2010-06-24 13:19:52
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "SET" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > usługą
    > jedyne 10300 PLN (dziesięć tysięcy trzysta złociszy).

    Ja bym to wysłał do centrali z zapytaniem czy to ASO jest ich prawdziwe czy
    może ktoś się podszywa :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-06-24 13:28:34
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > W celu sprawdzenia ceny usługi w ASO został wykonany telefon. I sprawa
    > wygląda tak, że oni nie naprawiają tylko wymianiają na nowe.

    skoro producent przewidział wymianę a nie naprawę podzespołu to co mają
    naprawiać?
    ASO musiałby zatrudniać czasem niezłych elektroników żeby naprawić niektóre
    podzespoły, a zatrudniają po prostu elektryków więc w serwisie nawet nie ma
    kto w takim sprzęcie 'grzebnąć',

    > Koszt z usługą
    > jedyne 10300 PLN (dziesięć tysięcy trzysta złociszy).
    > Normalnie darmo dają:)

    cena jest kosmiczna ale to nie zależy ani od ASO ani pewnie niespecjalnie od
    przedstawicielstwa w PL, centrala tak ustaliła i cena końcowa powala,

    brat

  • 5. Data: 2010-06-24 13:36:20
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Dodam jeszcze, że pan w serwisie przed podaniem ceny grzecznie upewnił się,
    czy klient siedzi bo cena może powalić :)

  • 6. Data: 2010-06-24 13:55:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 13:36:20 +0200, SET napisał(a):

    > Dodam jeszcze, że pan w serwisie przed podaniem ceny grzecznie upewnił się,
    > czy klient siedzi bo cena może powalić :)

    No patrz.... Mi ASO Opla też kazało usiąść, a pytałem tylko o siłownik
    automatycznego zamykania klapy. Do każdego auta powinni dodawać krzesełko w
    standardzie ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-06-24 14:04:15
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 24.06.2010 13:55, Borys Pogoreło wrote:

    > No patrz.... Mi ASO Opla też kazało usiąść, a pytałem tylko o siłownik
    > automatycznego zamykania klapy. Do każdego auta powinni dodawać krzesełko w
    > standardzie ;)

    Dla odmiany ASO Renault. Tuleje belki tylnej do Laguny II są po ~250zł,
    tyle co na allegro, a przynajmniej pochodzenie pewne i przesyłki nie
    płacę:) Wymieniać tego w ASO już się nie opłaca:)

  • 8. Data: 2010-06-24 14:52:18
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    > Dla odmiany ASO Renault. Tuleje belki tylnej do Laguny II są po ~250zł,
    > tyle co na allegro, a przynajmniej pochodzenie pewne i przesyłki nie
    > płacę:) Wymieniać tego w ASO już się nie opłaca:)

    Wręcz przeciwnie, ja obdzwoniłem kilka serwisów w wawie i okazało się że ASO
    proponuje jedną z niższych stawek na tą naprawe. ok 250zł (+tujeje jak
    wspomniałeś ok250zł)
    --
    ---==[ krzymek ]==---
    Laguna II '03 1.9dCi F9Q750 Turbo#2

  • 9. Data: 2010-06-24 14:54:44
    Od: AL <a...@s...tam>

    Borys Pogoreło pisze:

    > No patrz.... Mi ASO Opla też kazało usiąść, a pytałem tylko o siłownik
    > automatycznego zamykania klapy. Do każdego auta powinni dodawać krzesełko w
    > standardzie ;)

    no jak to - masz przynajmniej 2 foteli i kanape w standardzie ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2010-06-24 15:23:50
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 24.06.2010 14:52, krzymek wrote:

    > Wręcz przeciwnie, ja obdzwoniłem kilka serwisów w wawie i okazało się że
    > ASO proponuje jedną z niższych stawek na tą naprawe. ok 250zł (+tujeje
    > jak wspomniałeś ok250zł)

    Mi wyszło taniej, znaczy się sam wymieniałem. Samo wprasowanie
    powierzyłem zaprzyjaźnionemu serwisowi - zrobili za free:) Mi zostało
    tylko wyjęcie belki, wywalenie starych tulei, założenie belki i
    odpowietrzenie hamulców - całkowity koszt to jakieś 15zł na płyn hamulcowy.