  • Data: 2018-01-24 08:03:15
    Temat: Re: Wypadek
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 stycznia 2018 17:40:09 UTC+1 użytkownik j...@i...pl napisał:

    > Nie, nie jest.
    >
    > I jeszcze to:
    > "Art. 3.
    > 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani
    > zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną
    > ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować
    > zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten
    > utrudnić albo w związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek
    > publiczny oraz narazić kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie
    > się również zaniechanie."

    Zastosuj to do kierowcy beemki.

    Sprawa zamknięta.

    PS.
    Jestem naprawde zdziwiony skalą występowania samobójców w naszym społeczeństwie.
    I to takich precyzyjnie przekonanych dlaczego należy się zabić na drodze.
    Twój post jest pięknym przykładem na to jak można w eleganckich słowach
    zinterpretować rzeczywistoś tak aby wyszło że ci co zapierdalają to mogą zapierdalać
    a cały świat ma na nich uważać.

    Drzewa mają spierdalać bo jaśnie pan zapierdala. Tiry maja spierdalać bo jaśnie pan
    zapierdala, Wszyscy mają sobie po oczach świecić bo jaśnie pan zapierdala.
    Jasnie pan mruga długimi bo zapierdala a świat ma mu na ten sygnał spierdalać z
    drogi.

    I jeszcze są ludzie którzy to w gładkich słowach będą tłumaczyć.

    Dla mnie eot bo nie mam nic do dodania ani wysłuchania bo stanowisko jaśnie państwa
    znam i bardziej już go nie poznam. A zgodzić sie z nim nie moge.