  • 41. Data: 2011-05-24 18:59:19
    Temat: Re: Wypadek smiertelny prosba o ocene winy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 16:47:49 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > Poproś przedpiscę, którego cytat ze spieprzonym kodowaniem skopiowałem.
    > Z moimi postami jakoś problemów nie ma.

    przedpiśca ma poprawnie zadeklarowane kodowanie. Twój czytnik spieprzył
    przy przekodowaniu UTF0->ISO

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2011-05-24 19:05:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 24 May 2011 16:59:19 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > przedpiśca ma poprawnie zadeklarowane kodowanie. Twój czytnik spieprzył
    > przy przekodowaniu UTF0->ISO

    A twój sobie poradzi?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 43. Data: 2011-05-24 19:11:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 18:05:52 +0100 osobnik zwany Waldek Godel
    wystukał:

    a po co?

  • 44. Data: 2011-05-25 11:05:24
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > nie wiem jak b?dzie w przypadku wypadku ?miertelnego, ale
    > conajmniej 2x by?o w "uwaga piracie" pokazane jak po pomiarach alkomatem
    > policja zmienia?a winnego z "sprawcy kolizji" na "jad?cegpo prawid?owo ale z
    > wynikiem wi?kszym ni? 0,21"

    nie da sie alkomatem zmierzyc 0.21

    Oni mierza miligramy, do promili mnoży się x 2 więc albo 0.2 albo 0.22

    Icek

  • 45. Data: 2011-05-25 11:06:32
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > W żadnym sądzie się to nie utrzyma na dzień dobry.
    > Co tylko świadczy, jak szkodliwe są produkcje TVN o ruchu drogowym,
    > zresztą są na tyle durne, że podejrzewam, iż ich faktycznym autorem jest
    > policja, a nie TVN jako taki.

    ja raz widziałem jak kolo wjechał na ograniczenie 90km/h, zaraz 70km/h a
    po chwili 50km/h. Cały czas jadąc koło 120km/h. Policjant wypisał mu 3
    mandaty !!

    różne głupoty tam pokazują

    Icek

  • 46. Data: 2011-05-25 11:13:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-25 11:05, Icek pisze:

    > nie da sie alkomatem zmierzyc 0.21
    >
    > Oni mierza miligramy, do promili mnoży się x 2 więc albo 0.2 albo 0.22

    a 10,5mg? da się zmierzyć?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 47. Data: 2011-05-25 14:05:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości grup

    > ja raz widziałem jak kolo wjechał na ograniczenie 90km/h, zaraz 70km/h a
    > po chwili 50km/h. Cały czas jadąc koło 120km/h. Policjant wypisał mu 3
    > mandaty !!

    i prawidłowo, nie zastosował się do 3 różnych znaków

  • 48. Data: 2011-05-27 09:44:05
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 24 May 2011 09:22:55 +0200, ATA na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Kto wedłup prawa jest winny? podpity kierowca, który jechał
    > prawidłowo, ale po spożyciu? czy młody który się nie zatrzymał?

    Dość podobna sytuacja - policja orzekła winę wymuszającego pierwszeństwo.

    http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/925493,na-wolczan
    skiej-pijak-za-kierownica-rozbil-siedem-aut,id,t.htm
    l?kategoria=660#6878e2a7e19f3aa3,1,3,60

    "W oczach naszych chłop urasta / do potęgi króla Piasta! Stanisław
    Wyspiański (1869 - 1907)"

  • 49. Data: 2011-05-27 23:27:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2011 09:22:55 +0200, ATA napisał(a):

    > Kto wedłup prawa jest winny? podpity kierowca, który jechał
    > prawidłowo, ale po spożyciu? czy młody który się nie zatrzymał?

    Kierujący motocyklem.

    --

  • 50. Data: 2011-05-27 23:27:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2011 09:50:14 +0200, Marek P. napisał(a):

    > Z tego co kiedyś rozmawiałem z policjantem winny zawsze będzie pijany a

    Taaa, policjant i rzetelna wiedza. LOL.

    --