  • Data: 2018-09-21 12:48:47
    Temat: Re: Wypisywanie tekstu na wyjściu kompozytowym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:po2hl9$3mu$1$P...@n...chmurka.ne
    t...

    >Nie pamiętałem. Wpisałem w Google i pierwsze trafienie podało mi
    >zakres (zapewne jakiegoś monitora) od 30kHz w górę. A że było zgodne
    >z tym co po głowie chodziło to nie sprawdzałem dokładniej

    Bo sie kiedys monitory komputerowe urwaly od TV.
    Najpierw byla EGA, potem VGA i SVGA mialy 31-35 kHz, potem to juz
    stracilem rachube :-)

    >OK. Ale w takim przypadku zwiększyłbym też liczbę pixli na ekran do
    >600 (bo 300 wydaje mi się zaniżone) i znów wyjdzie 10MHz.

    Spectrum mialo 256. Fakt, ze duze marginesy.

    Atari 8 bit ... hm, czy nie ~7MHz zegara pikslowego, bo sie nakladalo
    na podnosna koloru ...

    Zalezy jaki tekst chcemy - ma byc duzo literek, czy duze literki :-)

    J.