  • Data: 2018-10-02 11:21:33
    Temat: Re: Wypisywanie tekstu na wyjściu kompozytowym
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnpr64qi.u65.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie, zwykle chyba jest wysoka i wygładzona, bo nie widać. A trudno

    A to OK, takie coś kupuję.

    > mi uwierzyć, że tylko jeden producent stosuje impulsowe zasilacze
    > w oświetleniu. To jest kolejny powód, by wreszcie zamknąć Volkswagena.

    Ale Chrabąszcze (ta starsza wersja, jeśli jeszcze ktoś ma) to może jeszcze
    niech sobie pojeździ...?

    > Razem z całym zarządem tego dziadostwa.

    Muszę sie przyjrzeć, jakie marki syfią światłem w otoczeniu, nie waham się
    tak tego nazwać - syf świetlny.
    Pomijam fatalne, pseudofantazyjne z wyglądu światła, o kształcie chyba
    psiego ch...dzyndzla, w ogóle, razem ze znaczną częścią nowo budowanych
    domów, kwalifikujące sie wizualnie do hasła "makabryła".

    > Głowa to mnie od tego nigdy nie rozbolała, bardziej od myślenia o tym,

    U mnie zależy jak z ciśnieniem i nie wiem, migreną? Jak jest dobrze, to mogę
    i na dyskotekę pójść, nic nie będzie. Ale jak nie jest, to głośniejsze
    klaśnięcie mnie rozbroi.

    > kto takie cóś dopuścił do ruchu. Samochód powienien być oświtlony cały
    > czas, zaś folcwagen sobie błyśnie, potem tuneluje po ciemku w inne
    > miejsce czasoprzestrzeni, by z kolejnym błyskiem objawić się znowu.

    Mnie coś mówi, że te przerwy między błyskami mogą być kluczowe dla
    bezpieczeństwa.
    Gdybym ja miał swój kraj, to takich aut, włącznie z pseudofantazyjnymi
    światłami, nie dopuszczałbym do ruchu...

    > Jarek
    >
    > --
    > Hej zajechał kuzyn syskoteką kombi,
    > Czasem se zaświeci, czasem se zatrąbi.

    Do cofnięcia "karta wozu", zakaz dalszej jazdy. Niestety, widuję takich, jak
    sobie jadą Trasą Łazienkowską (w końcu od samego jej poczatku mieszkam przy
    niej).
    Ile już było przypadków, że ten, czy ów, nie słyszał karetki na bombach i
    spowodował wypadek, przez glośne granie właśnie...?
    A dzikie światła, niestety, też.
    ...Takich głośnych też bym nie dopuszczał.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.