eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypłata odszkodowania za kolizję pomimo braku prawomocnego wyroku? › Re: Wypłata odszkodowania za kolizję pomimo braku prawomocnego wyroku?
  • Data: 2014-10-22 20:30:25
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania za kolizję pomimo braku prawomocnego wyroku?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-22 20:18, anacron pisze:

    > No to wracamy do punktu wyjścia, jakim prawem wypłacono odszkodowanie?
    > Ciekaw jestem co Alianz odpowie, bo jak pokazałem dokumenty TV to po
    > kilku telefonach do swoich prawników podjęli sprawę. Albo wyjaśnią mi,
    > albo przed kamerą, ale nie minie ich to.

    Słuchaj, jesteś chyba kumatym gościem, tym bardziej się dziwię, że tak
    mącisz w tym wątku. Piszesz coś o umorzeniu, jakby to jakiś związek
    miało, a nie ma.

    Zagadnienie jest trywialne i tak powinno być przedstawione:
    - Allianz wypłacił odszkodowanie z mojego OC, mimo że nie było mojej
    odpowiedzialności cywilnej (powtórzę, to że było umorzenie sprawy karnej
    nikogo tu nie interesuje).

    A dlaczego tak się stało? Tego ci na grupie nie powiemy. Pokaż co tamten
    napisał do Allianza, co sam napisałeś Allianzowi, jakie dowody były
    przeciw tobie w sądzie (bo pewnie były, skoro skierowano tam sprawę i
    tylko przedawnienie ci dupę uratowało) to się możemy pozastanawiać.

    --
    Liwiusz