eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypłata odszkodowania za kolizję pomimo braku prawomocnego wyroku? › Re: Wypłata odszkodowania za kolizję pomimo braku prawomocnego wyroku?
  • Data: 2014-10-27 12:30:36
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania za kolizję pomimo braku prawomocnego wyroku?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,

    >Jasne. Tylko ponoć wieża pytała o bezpieczniki i ponoć pilot
    >odpowiedział, że sprawdził.

    Ponoc. Masz tu dokumenty - wyppadek nr 1400/11
    http://www.mir.gov.pl/Transport/Transport_lotniczy/P
    KBWL/Rejestr_zdarzen/Strony/Rejestr_2011.aspx

    i nic tam nie pisza ...

    >===8<===
    >Wieża pyta: czy bezpiecznik jest włączony? Nagrania z czarnych
    >skrzynek zarejestrowały zarówno to pytanie, jak i odpowiedź: ,,Tak".
    >===8<===

    >Raczej mu się nie chciało głowy wychylić i noga mu zasłoniła.

    Moze. Aczkolwiek ... wolalbys ladowac na brzuchu czy d* ruszyc z
    fotela i sprawdzic te bezpieczniki ? A jeszcze mozesz wydelegowac
    drugiego..

    Zeby bylo samochodowo - samolot bez kol jest kompletnie niesterowny,
    tak jak samochod postawiony bokiem, a nawet gorzej. Sunie z
    poczatkowym wektorem predkosci.
    Trzeba bardzo precyzyjnie podejsc, zeby sunal po pasie, a nie zaczal
    ryc trawnika, co sie moze zle skonczyc przy predkosci 300km/h - i
    piloci o tym wiedza.

    J.