  • Data: 2019-01-23 20:23:19
    Temat: Re: Wyprzedzanie
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.01.2019 o 14:48, s...@g...com pisze:

    > No i co z tego?
    > Aktualnie jest tak ze jadac swoim pasem (nieistotny jest kierunek ruchu) masz
    pierwszenstwo przed tymi co chca na niego wjechac. Czy to aby nim jechac dalej czy
    tylko przeciac.

    tam też

    > Nie wiem co tam maja w UK i jak se daja rade ale u nas to nie zadziala. Rozwiarzesz
    jeden problem a stworzysz tysiac.

    Myślę że by zadziałało. Masz stłuczkę, a mogłeś jej uniknąć - należy się
    wzwyżka w ubezpieczeniu. Pierwszą stłuczkę przeżyjesz (w sensie kosztów
    wzwyżki), przy drugiej będziesz ostrożniejszy, a jak po trzeciej
    stłuczce zmienisz auto z BMW na Matiza, to i twoi koledzy zobaczą, że
    nie warto zapierdalać bez namysłu ;)
    IMO dzięki takiemu rozwiązaniu wzrosłaby kultura na drodze, ułatwiło by
    to jazdę na zamek itd.. Ale to działa, jak ubezpieczenie jest na osobę,
    a nie jedno na auto.

    Lukasz