  • 1. Data: 2019-01-21 22:05:32
    Temat: Wyprzedzanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Bylo, nie bylo ? Wyprzedzanie kolumny

    https://youtu.be/c2i_rGKT3Rc

    wot pech ... ale czyj :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-01-21 22:15:08
    Temat: Re: Wyprzedzanie
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2019 15:06:41 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:
    > Bylo, nie bylo ? Wyprzedzanie kolumny
    >
    > https://youtu.be/c2i_rGKT3Rc
    >
    > wot pech ... ale czyj :-)

    W komentarzu napisane ze policja winna.
    Nagrywajacy nie dostal mandatu.

    A przynajmniej tak napisal. Nie bylo zdjec jego niepolamanych rak ;)

  • 3. Data: 2019-01-22 08:26:10
    Od: p...@g...com

    Powiem tak... Mimo iż jestem osobą poszkodowaną to bardzo wysoko oceniam zachowanie
    policji w tej sytuacji. Po całym zdarzeniu przyjechały jeszcze trzy radiowozy a wśród
    przybyłych policjantów był wyższy stopniem (z dwoma gwiazdkami ale nie pamiętam
    korpusu) który nadzorował całą akcję. Już po przejrzeniu zapisu przez policjanta
    kierującego kijanką w którą uderzyłem sam stwierdził, ze to raczej jego wina.
    Przybyli policjanci tylko to potwierdzili. Nie znam wysokości kary jaką zastosowano
    wobec winnego zajścia i co najważniejsze film zamieściłem ku przestrodze a nie po to
    aby wywoływać gówno burzę wokół tego zdarzenia.

    *Już po przejrzeniu zapisu przez policjanta kierującego kijanką w którą uderzyłem sam
    stwierdził, ze to raczej jego wina.*

    kamera pomogla podjac im wlasciwa decyzje :-)

  • 4. Data: 2019-01-22 15:36:50
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 2019-01-21 o 22:15, s...@g...com pisze:
    > W komentarzu napisane ze policja winna.

    Nawet jeśli to czy hamowanie wyprzedzanej kolumny nie powinno wzbudzić
    podejrzeń? A wyprzedzający zareagował dopiero w momencie gdy policja
    znalazła się na jego pasie.

    --
    SW3
    ----

  • 5. Data: 2019-01-22 17:30:03
    Od: p...@g...com

    Reakcja była prawidłowa bo policjant mógł się zatrzymać ale nie mógł wykonać skrętu w
    lewo przed upewnieniem się czy ktoś nie wyprzedza. Następnym razem wrzuci kierunek i
    wyhamuje kolumnę do zera.

  • 6. Data: 2019-01-22 18:13:15
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 08:36:53 UTC-6 użytkownik SW3 napisał:

    > Nawet jeśli to czy hamowanie wyprzedzanej kolumny nie powinno wzbudzić
    > podejrzeń? A wyprzedzający zareagował dopiero w momencie gdy policja
    > znalazła się na jego pasie.

    Z punktu widzenia przepisow nagrywajacy jest bez winy.
    Z punktu widzenia zdrowego rozsadku zrobil zle.

    I tego sie zbytnio nie da wyprostowac. Nie wyobrazam sobie przepisu ktory by tu
    pomogl.

    Zakaz wyprzedzania wiecej niz jednego samochodu? Oni stali, wiec tylko omijal.
    Jak to odroznic od omijania zaparkowanych?

    Tylko zdrowy rozsadek pomoze.

  • 7. Data: 2019-01-22 18:13:59
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 10:30:05 UTC-6 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > Reakcja była prawidłowa bo policjant mógł się zatrzymać ale nie mógł wykonać skrętu
    w lewo przed upewnieniem się czy ktoś nie wyprzedza. Następnym razem wrzuci kierunek
    i wyhamuje kolumnę do zera.

    Co niczego nie zmieni.

  • 8. Data: 2019-01-22 20:17:28
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 22.01.2019 o 17:13, s...@g...com pisze:

    > Z punktu widzenia przepisow nagrywajacy jest bez winy.
    > Z punktu widzenia zdrowego rozsadku zrobil zle.
    >
    > I tego sie zbytnio nie da wyprostowac. Nie wyobrazam sobie przepisu ktory by tu
    pomogl.

    Ależ da się. W GB pewnie byłby współwinnym, bo mógł uniknąć kolizji.
    Dlatego też tam chociażby łatwiej zjechać z wewnętrznego pasa ronda, bo
    mimo że przebywając na rondzie masz pierwszeństwo, to skoro ten na
    wewnętrznym ma kierunkowskaz, to możesz się domyślić, że będzie chciał
    zjechać...

    Lukasz

  • 9. Data: 2019-01-22 22:20:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Taki bez winy tez nie byl. Ktos w komentazach policzyl ze w 8 sekund przejechal
    250-280m. To daje predkosc na poziomie 120km/h. W tych osmiu sekundach jest
    hamowanie. Czyli w szczycie jechal z predkoscia wieksza niz 120km/h. Wychodzi ze na
    marnej drodze jechal z predkoscia autostradowa. Takie zachowanie nie jest
    dopuszczalne i o ile nie jest bezposrednio winny stluczki to winny jest znaczacego
    przekroczenia predkosci. I za to powinien zostac ukarany. Warto policzyc bilans
    zyskow i strat. Zalozmy ze sie gdzies spieszyl. Czy dojechal szybciej? Samochod
    stracil na wartosci. To co zrobil, czyli wyprzedzanie, bylo bez sensu.

  • 10. Data: 2019-01-23 08:03:08
    Od: p...@g...com

    --To co zrobil, czyli wyprzedzanie, bylo bez sensu.

    ale to przeciez normalka na polskich drogach :-) jesli masz 4 pojazdy poza terenem
    zabudowanym to kazdy jedzie z rozna predkoscia +-5 km/h po czym ten ktory wyprzedzil
    wszystkich nagle hebluje w pierwszej wiosce bo juz jest w domu :-)