  • Data: 2014-04-27 14:40:05
    Temat: Re: Wyrobienie prawa jazdy poza Polska
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Przerobienie testow zadano jako zadanie domowe ?
    > Bo nie wierze zeby tak z samego kursu ... te stare pytania bywaly
    > podchwytliwe.

    I tak nie uwierzysz jak ci powiem... :)
    Z ksiązeczki z testami uczyłem się w tramwaju przed kursem...
    Czyli pewnie jakies 2 godziny nauki...
    No ale jak wezmiesz do tego 15 minut x powiedzmy 7 spotkań to chyba nie
    jest tak mało na same testy?

    Ale nie pamiętam podchwytliwości tych pytań. ZTCP troche było takich ze
    trzeba bylo zapamietac ale ludzie najwiecej kłopotów mieli ponoc z
    krzzówkami a te był w sumei dosc proste.
    Najczesciej trudnosc polegała na nie na tym, zeby zrozumiec krzyzówke a na
    tym zeby zrozumiec pytanie (jakies zaprzeczenia etc) i to w sumie było bez
    sensu. W tym kontekscie niektore pytania rzeczywiscie bardziej były testem
    na umiejetnosc czytania ze zrozumeiniem niz na pierwszenstwo przejazdu na
    krzyzówce.