  • Data: 2016-05-07 16:10:40
    Temat: Re: Wyszukiwanie
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, May 6, 2016 at 12:12:14 PM UTC+2, Wojciech Muła wrote:

    > Twoje pytanie zainspirowało mnie do mieszanego podejścia
    > wyszukiwania binarnego i liniowego.

    Napisałem na szybko trochę niechlujnego kodu i zrobiłem
    kilka pomiarów. Wygląda na to, że powyższe dwa podejścia
    jednak opłaca się jeszcze mieszać z interpolacyjnym.
    Rewelacyjnego przyspieszenia nie widać, ale z 20-30%
    można przyspieszyć. Pozostaje kwestia dobierania parametrów
    do danych i do maszyny :)