  • Data: 2011-08-09 02:51:10
    Temat: Re: Wywiad z Benem Collinsem
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" wrote:
    > Na tle obecnych też.
    > To zwykły dupowóz, nic więcej.
    > Nawet nie próbowałem nim jeździć jakoś specjalnie szybciej, nie nadaje się.

    Ja swoją drogą obserwując Ceeda w TG zauważyłem, że jest jakby ciut
    bardziej podsterowny od Lacetti i Liany. No ale to jest dupowóz. Miasto
    to nie Nordschleife, nie wykręca się czasów z kosmosu.

    Osobiście nie jeździłem Ceedem, mam tylko opinię znajomego, który
    wiele aut 300KM+ już upalał i po tygodniu jazdy Ceedem stwierdził,
    że to niezłe auto do wożenia dupska do i z roboty, pojechania na zakupy,
    czy z rodzinką za miasto. I tak pewnie też było projektowane.

    Jak ktoś chce fajne prowadzenie, niech sobie kupi Focusa albo Mazdę 3
    (te same płyty podłogowe). Ja kupiłem M3 BK (poprzedni model) i jestem
    oczarowany tym, jak to auto jeździ po zakrętach. Jeździłem Focusami
    i zawsze mi się podobały. W Maździe mam prowadzenie Focusa, plus (w
    porównaniu do Foki MK2) lepszy komfort (mimo 17"), lepsze wyciszenie
    i do tego Mazda mi bardziej pasuje wizualnie. No ale nie szukałem
    rodzinkowozu, tylko czegoś, co wywoła u mnie banana na gębie
    i będzie aż prosiło, żebym nim pojeździł zupełnie bez celu. :-)

    Do czego zmierzam? Otóż do tego, że na rynku po to mamy tyle produktów
    w obrębie tej samej klasy, żeby każdy mógł sobie wybrać to, co lubi.
    Jeden woli spokojnie się wieźć Ceedem, drugi woli Focusopodobnymi łykać
    zakręty z uśmiechem od ucha do ucha. Ja akurat należę do tych drugich,
    a Ceeda nie neguję. Z autem jest jak z muzyką - nie pasuje mi, nie słucham.

    Pozdrawiam
    .Peeter