  • 1. Data: 2011-08-08 22:33:59
    Temat: Wywiad z Benem Collinsem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://moto.pl/MotoPL/1,88571,10082514,Mialem_jedno_
    marzenie___byc_w_Top_Gear_jak_najdluzej.html

    JS: A który z samochodów za rozsądną cenę był najgorszy?
    BC: Kia Cee'd, była naprawdę gówniana.
    JS: Nie Suzuki?
    BC: Suzuki miało charakter. Tak jak wasza Syrena (śmiech). Jest
    przewidywalne, ABS nie łamał nóg przy hamowaniu.

    No to teraz koniotrzep chyba będzie musiał zrobić kapelusz plonk warning.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 2. Data: 2011-08-08 22:48:59
    Temat: Re: Wywiad z Benem Collinsem
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-08 22:33, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > przewidywalne, ABS nie łamał nóg przy hamowaniu.
    >
    > No to teraz koniotrzep chyba będzie musiał zrobić kapelusz plonk warning.

    Ale Ben Collins mówił tak z perspektywy Stiga czy z perspektywy faceta,
    dla którego auto ma przewieźć 4 litery z punktu A do B?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-08-08 23:12:13
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ale Ben Collins mówił tak z perspektywy Stiga czy z perspektywy faceta,
    > dla którego auto ma przewieźć 4 litery z punktu A do B?

    Porównywał samochody ze swojej perspektywy - samochody jednej klasy
    testowane (wielokrotnie) w takich samych warunkach na tym samym torze.
    A cee'd to faktycznie samochód bez charakteru - takie wozidło na poziomie
    skody fabii.

  • 4. Data: 2011-08-08 23:22:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-08-2011 23:12, CeSaR pisze:

    > A cee'd to faktycznie samoch?d bez charakteru - takie wozid?o na poziomie
    > skody fabii.

    Czepiasz się. To Mercee'des, tylko z Korei :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-08-08 23:25:36
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-08 23:22, DoQ pisze:

    > Czepiasz się. To Mercee'des, tylko z Korei :)

    Nie no, akurat sam C stwierdził, że na tle poprzednich jego aut Kia
    cee'd jest... nudna ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 6. Data: 2011-08-08 23:30:19
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 08-08-2011 23:25, Grejon pisze:

    > Nie no, akurat sam C stwierdził, że na tle poprzednich jego aut Kia
    > cee'd jest... nudna ;)

    moim zdaniem akurat cee'd jest ladnym autem, napewno ladniejszm niz
    suzuki. z perspektywy pasazera wydaje sie jezdzic normalnie. z relacji
    wlasciciela w dluzsza trase wygodniejsze fotele ma peugeot 307 z 2001r.

  • 7. Data: 2011-08-08 23:30:23
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-08-08 23:12, CeSaR pisze:

> [...]
    > testowane (wielokrotnie) w takich samych warunkach na tym samym torze.
    > A cee'd to faktycznie samoch?d bez charakteru - takie wozid?o na poziomie
    Charakter autu nadaje kierowca.
    Jak mu zapoda kilo spojlerow i basstube + cd na lusteru to wiadomo
    Jak jest chujem na drodze tez wiadomo.

    Auto to tylko troche blachy, srube i innych metali ubranych w wiedze
    inzynierska.
    Mnie sie kia podoba (szczegolnie ostatni design) i nie qmam tych
    wszystkich haterowskich wpisow.
    W zadna strone. Ani haterow golfow W TDI jak i haterow dziadkow w
    fabiach czy ceedach.
    Kazdy ma prawo zyc.

    A nowa sorento jest po prostu super.
    10 dni nia jezdzilem po stanach ( z wypozyczalni dostalem).
    1500km zrobilem i wszystko hulalo jak nalezy.
    Bardzo fajne auto.

    Sam jezdze jedynie slusznym passatem w dieslu, w tdi, w xenonach, w
    popielniczce i w podlokietniku. Mam co prawda mniej sluszny w PL
    automat ale mam to w dupie :)

    I bawia mnie szczerze te wszystkie gierki i podjarki niedorozwojow z
    madrosciami ludowymi w stylu "samochody na f" itd

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 8. Data: 2011-08-08 23:43:52
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-08 23:30, K pisze:

    > moim zdaniem akurat cee'd jest ladnym autem, napewno ladniejszm niz
    > suzuki. z perspektywy pasazera wydaje sie jezdzic normalnie. z relacji
    > wlasciciela w dluzsza trase wygodniejsze fotele ma peugeot 307 z 2001r.

    No ja tego zasadniczo nie neguję, ale IMO pytanie faceta, którego
    zadaniem jest wykręcanie jak najlepszych czasów na torze co sądzi o
    "aucie za rozsądną cenę" to jak pytanie plastik-blondi co sądzi o teorii
    względności Einsteina. :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 9. Data: 2011-08-08 23:51:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Nie no, akurat sam C stwierdził, że na tle poprzednich jego aut Kia
    > cee'd jest... nudna ;)

    To miał być taki koreański dowcip :>

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-08-09 00:01:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie no, akurat sam C stwierdził, że na tle poprzednich jego aut Kia cee'd
    > jest... nudna ;)

    Na tle obecnych też.
    To zwykły dupowóz, nic więcej.
    Nawet nie próbowałem nim jeździć jakoś specjalnie szybciej, nie nadaje się.