    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wzrosną składki za OC
    Date: Sat, 31 Dec 2011 16:05:56 +0100

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Z tym rynkiem to roznie bywa. Placilem w Allianz 300zl. W PZU chcieli z
    > 600. Minelo 5 lat, nadal placilem 300, a PZU nadal proponowalo 600.
    > To co to za rynek ? Minely jeszcze 3 lata, Allianz bierze 450.

    Dziwne, u mnie Alianz 4 lata temu skasował 1600 zł za auto o wartości 55
    tys, w następnym roku chcieli 2500, więc podziękował, obecnie wróciłem bo
    chcieli 1200 i byli najtańsi na rynku.

    Mówisz że mają tak wysokie fluktuacje wypłacanych odszkodowń?
    No bo przecież głównego trolla pms tylko od tego zależy składka.......