  • 1. Data: 2011-12-31 01:45:05
    Temat: Wzrosną składki za OC
    Od: to <t...@i...pl>

    "(...) eksperci szacują, że podwyżki OC kształtować się będą od 4,8 proc.
    aż do ok. 9 proc. (...) Chodzi o to, że odbicie w wysokości składki muszą
    znaleźć takie nowe przepisy, jak m.in. instalowanie nowych części nawet w
    starych samochodach czy obowiązek pokrywania kosztów samochodu
    zastępczego."

    http://moto.wp.pl/martykul.html?wid=14124995&

    To niemożliwe! Przecież PMS-owi trolle już dawno orzekli, że wysokość
    składek nie ma większego związku z wysokością wypłacanych odszkodowań!

    Czy prezesi ubezpieczalni o tym nie wiedzą?!

  • 2. Data: 2011-12-31 10:36:07
    Temat: Re: Wzrosną składki za OC
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > To niemożliwe! Przecież PMS-owi trolle już dawno orzekli, że wysokość
    > składek nie ma większego związku z wysokością wypłacanych odszkodowań!

    A teraz udowodnij, która firma miał wzrost odszkodowań choćby proporcjonalny
    do wzrostu składki na następny rok.
    Tylko tak możesz wykazać automatyzm który głosiłeś i niezależność składki
    PRZEDE WSZYSTKIM od warunków rynkowych.

    W realu działa to tak - jak PZU podniesie składki, to inni duzi
    ubezpieczyciele również, ale jak nie - to wojna cenowa (i oderwanie składki
    od płaconych odszkodowań) będzie trwała nadal.

  • 3. Data: 2011-12-31 12:23:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 31 Dec 2011 00:45:05 GMT, to napisał(a):
> [...]
    > składek nie ma większego związku z wysokością wypłacanych odszkodowań!
    > Czy prezesi ubezpieczalni o tym nie wiedzą?!

    Moze i nie wiedza. Wiedza zas na co sobie moga pozwolic :-)

    Jak Religa wprowadzil swoj podatek na OC, to polisy wcale nie podrozaly.
    A wiem - pewnie dlatego ze to nie byl wzrost odszkodowan :-)

    Jak ten podatek zlikwidowali, to polisy wcale nie potanialy.

    Taka juz rola prezesa - dbac o swoj interes i mowic glosno dziennikarzom ze
    oplaty pojda w gore :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-12-31 14:44:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Moze i nie wiedza. Wiedza zas na co sobie moga pozwolic :-)
    >
    > Jak Religa wprowadzil swoj podatek na OC, to polisy wcale nie podrozaly.

    A wprowadził, czy tylko miał taki zamiar?

> [...]
    >
    > Jak ten podatek zlikwidowali, to polisy wcale nie potanialy.
    >
    > Taka juz rola prezesa - dbac o swoj interes i mowic glosno dziennikarzom

    Dokładnie o to chodzi.
    A i tak nie ma to znaczenia co gada, bo ceny polis ustali rynek, a nie
    pojedynczy ubezpieczyciel.
    Pojedynczy ubezpieczyciel to co najwyżej może w ten sposób pozbyć się
    klientów.

  • 5. Data: 2011-12-31 15:17:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 14:44:34 +0100, Cavallino napisał(a):

    > A wprowadził, czy tylko miał taki zamiar?

    Czytam ze zniesli, to chyba wprowadzil :-)

> [...]
    > pojedynczy ubezpieczyciel.
    > Pojedynczy ubezpieczyciel to co najwyżej może w ten sposób pozbyć się

    Z tym rynkiem to roznie bywa. Placilem w Allianz 300zl. W PZU chcieli z
    600. Minelo 5 lat, nadal placilem 300, a PZU nadal proponowalo 600.
    To co to za rynek ? Minely jeszcze 3 lata, Allianz bierze 450.

    Albo taki np PKO BP - banki sie reklamuja, konto za darmo, przelewy za
    darmo, bankomaty za darmo .... a PKOBP swoje wysokie prowizje jescze
    podnosi ..

    J.

  • 6. Data: 2011-12-31 16:05:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Z tym rynkiem to roznie bywa. Placilem w Allianz 300zl. W PZU chcieli z
    > 600. Minelo 5 lat, nadal placilem 300, a PZU nadal proponowalo 600.
    > To co to za rynek ? Minely jeszcze 3 lata, Allianz bierze 450.

    Dziwne, u mnie Alianz 4 lata temu skasował 1600 zł za auto o wartości 55
    tys, w następnym roku chcieli 2500, więc podziękował, obecnie wróciłem bo
    chcieli 1200 i byli najtańsi na rynku.

    Mówisz że mają tak wysokie fluktuacje wypłacanych odszkodowń?
    No bo przecież głównego trolla pms tylko od tego zależy składka.......

  • 7. Data: 2012-01-01 02:13:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Mówisz że mają tak wysokie fluktuacje wypłacanych odszkodowń? No bo
    > przecież głównego trolla pms tylko od tego zależy składka.......

    Czy mógłbyś, trollu Cavallino, przestać wreszcie kłamać?

  • 8. Data: 2012-01-01 02:45:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Moze i nie wiedza. Wiedza zas na co sobie moga pozwolic :-)
    > (...)

    No i po co próbujesz dołączyć do reszty PMS-owej menażerii? ;) To, że
    wyższe koszty prędzej czy później odbiją się na cenie to fakt, nikt nie
    twierdzi, ze stanie się to następnego dnia.

    Ponadto jeśli cena nominalnie się nie zmieni to wcale nie oznacza, że
    takiego wpływ nie było. :-)

  • 9. Data: 2012-01-01 02:46:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

> [...]

    wyższe koszty prędzej czy później odbiją się na cenie to fakt, nikt nie
    twierdzi, ze stanie się to następnego dnia.

    Ponadto jeśli cena nominalnie się nie zmieniła to wcale nie oznacza, że
    takiego wpływu nie było. :-)

  • 10. Data: 2012-01-01 08:38:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino