    Subject: Re: Xiaomi Mi Mix 2S
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Wed, 29 Jan 2020 09:00:52 +0100

    > No to właśnie "Xiaomi Mi Mix 2S" znalałem.
    >
    > 1. Dual SIM
    > 2. USB C
    > 3. Qi
    > 4. przekątna 6 (to i tak znacznie więcej niż początkowo zakładałem, ale
    > jak dam mniej to niczego nie znajdę)
    (...)
    > Straszne g.. Wam sprzedają.

    nie. nie wszyscy potrzebują dual sim. drugi numer, taki do podawania na
    olx w telefonie to nie problem. dwie pełnoprawne karty sim... no czasem
    są konieczne, ale sam zapytaj siebie jak często, czy to istotny parametr
    czy tylko zachciewajka\
    usbc, też nie jest przesądzajace. pomaga szybko naładować telefon i
    łatwiej sie go wtyka. jeszcze jakieś zalety? Szybkie ładowanie jest
    oczywistą zaletą, ale dla same baterii najzdrowsze nie jest.
    Ładowanie bezprzewodowe wymaga stacji ładującej. masz ją ze sobą cały
    czas? Tak? to znaczy ze siedzisz na dupie cały dzień. taka ładowarka ma
    sporo wad. przeszkadza jej etui, grzeje telefon i baterie - co też
    zdrowe nie jest. ładuje wolno i kapryśnie. JEśli jednocześnie chcesz
    mieć wydajną baterię, to smartfon spokojnie wytrzyma cały dzień (8
    godzin +dojazd do pracy), 99.9% populacji. patrz na wynik działania
    baterii w godzinach, nie w pojemności baterii. Istnieją odbiorniki,
    anteny do ładowania bezporzewodowego z wtyczką usb (c albo micro) które
    na stałe motnuje sie do telefonu - i da się tak ładować. mam, ale
    zrezygnowałem bo bateria wystarcza na cały dzień.
    Po co komu 256 giga w telefonie - nie wiem. w kompach biurowych z
    windowsem są mniejsze dyski. na serio potrzebujesz cały czas pod ręką
    tyle pamięci? Nie da sie tego trzymać w chmurze albo na pendrivie?
    Z ostatnim zarzutem muszę sie zgodzić. trudno jest znaleźć mały telefon,
    z dobrymi bebechami. Ja pracuję w ruchu i nosze telefon na pasku, więc
    moim kryterium wyboru była waga/wielkość. wiec mam mi5. mały z dobrymi
    bebechami. Ale Twoje kryteria przypominają klienta który ma kabrioleta i
    potrzebuje uchwyt do przewożenia rowerów na dachu.

    ToMasz