  • Data: 2018-06-23 13:59:46
    Temat: Re: Yanosik
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > i tak trzeba było jechać mniej więcej tak jak Y kazał na początku.
    >
    > Zaoszczędziłbym z 10 minut spokojnie.
    > Więc w Poznaniu działa.

    Raz działa, raz nie działa...
    Podawałem kiedys kilka przykładów jakis absurdalnych tras którymi chciał
    mnie prowadzić... Z dalszych testów zrezygnowałem bo po prostu mi sie nie
    chce, skoro GM co do zasady prowadzi duzo lepiej i do tego jest o oniebo
    wygodniejsza w uzyciu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.