  • Data: 2018-07-05 18:07:13
    Temat: Re: Yanosik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:phldc5$92s$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 04-07-2018 o 20:43, J.F. pisze:

    >Wątpię że z Leszna, raczej słoiki do domu na wieś z roboty wracały.

    Z kierunku Leszno ? Troche watpie, ale moze.
    ale nie wazne kto czeka - bedziesz czekal wraz z nimi :-)

    >Ale ja znam to miasto, więc w żadnej takiej kolumnie bym nie stał.
    >Ty pewnie piszesz o wyjeździe za stacją benzynową, tam faktycznie
    >bywa kiepsko, dlatego w godzinach szczytu nie warto tamtędy jechać.

    Hm, stacji nie kojarze, ale jak tam jade to stacje mi nie w glowie ..

    >Mają zakaz i są dość dokładnie zmuszani do jazdy prawym na całym
    >miejskim odcinku, na całe szczęście.

    Tirmany maja, a lubliny nie ..

    > Hm, 80km Kórnik-Leszno-Kaczkowo

    Raczej Kórnik-Leszno, na oko 55-60 km.
    Potem już dwupasmówka, z krótką przerwą przed Kaczkowem.

    Nie taka znow mala ta przerwa.
    A ten DOL to stopniowo likwiduja :-(

    J.