  • Data: 2011-06-27 00:24:59
    Temat: Re: Yaris - dziwne odkształcenie dachu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-26 21:46, BearBag pisze:

    > Może w dostawczaku, ale nie znam potwierdzonego przypadku.

    Czyli 20 lat w zawodzie i jeszcze mało widziałeś.

    > Naprawdę robie w tym od lat i mi uwierz.

    To pokazuje tylko że pomimo lat praktyki nadal pewnych rzeczy nie widziałeś.

    Dobry strzał od dobitego zawieszenia i coś się musi zgiąć.
    Jak się pojeździ 120km/h samochodem bez klatki, po wyjebundach po
    których tzw. "normalni ludzie" jeżdżą 10km/h to się tak właśnie robi -
    wgina się dach, ewentualnie drzwi przestają się zamykać/otwierać.

    Można powiedzieć że to wręcz codzienność rajdów amatorskich - że ktoś
    pogiął budę chociaż w nic nie uderzył.