  • Data: 2019-07-22 15:52:06
    Temat: Re: Yellow box
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-07-22 12:48, J.F. wrote:

    > No chyba wszyscy ... czy tylko ja jeden ?

    Nikt nie pisze zeby nie ruszac z zielonego, tylko zeby robic to tak,
    zeby nie torowac ruchu na swojej jezdni, a jednoczesnie nie spowodowac
    zatoru na poprzecznej. Natomiast narazie widze, ze probujesz znalezc
    wytlumaczenie dla tych ktorzy blokuja skrzyzowanie.

    > Fakt jest taki, ze jak stoisz pierwszy na swiatlach to widzisz czy
    > przejedziesz,
    > jak drugi to juz nie zawsze,
    > jak czwarty - to juz zazwyczaj nie widzisz ile tego pustego miejsca za
    > skrzyzowaniem, i czy sie zmiescisz czy nie.

    Ciezko wjechac na skrzyzowanie bedac czwartym za skrzyzowaniem.
    Czy wjedziesz dalej, decydujesz bedac przy krawedzi skrzyzowania.
    Tyle ze w przypadku sporego zatoru mozna zaczac juz obserwowac
    sytuacje ilu autom srednio udaje sie przejechac podczas jednego
    cyklu.

    Wydawalo mi sie, ze to sa rzeczy ktorym nie trzeba tlumaczyc osobom
    jezdzacym po niejednokrotnie mocno zatloczonym miescie.

    --

    memento lorem ipsum