  • Data: 2002-02-07 13:39:43
    Temat: Re: Z Polboksu do Ipartners, czyli droga przez mękę
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek Krupiński" <l...@p...net> napisał w wiadomości
    news:slrna62rch.25m.leszek@coen.dom.pl...
    > Ship log, stardate: [-30]7973.9, Przemyslaw Maciuszko reports:

    > ROTFL!!!! No poprostu taka poprawaw humoru na wieczór mnie siem
    > podoba :) Kilka(naście - nie liczyłem) postów pokazujących że
    > ludzie potrafią z whois korzystać. No gratuluję :) Nie będę się
    > wypowiadał, bo expertem :> nie jestem, ale ten komp jest na
    > podłączony do ipartners, ale po łączach tpnetu. Nie ważne, jak
    > już napisałem w innym poście, to była kwestia panów z centrali.

    A moglbys wyjasnic co to znaczy "podlaczony do ipartners
    ale na laczu tpnet"?
    Bo jesli np. to ipartners za lacze wystawia fakture to nijak
    sie nie ma do lacz ipartners od strony technicznej.

    Jakbys nie zauwazyl to wypowiedzial sie tez admin z ipartners:
    "212.160.91.66 nie ma z ipartners nic wspólnego" :)

    Pawel Sikora/
    WAN manager
    Polbox sp z o.o.