    From: Jacek Zapala <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Z Polboksu do Ipartners, czyli droga przez mękę
    Date: Fri, 8 Feb 2002 16:44:07 +0000 (UTC)

    Leszek Krupiński <l...@p...net> writes:

    > Ship log, stardate: [-30]7979.1, Jacek Zapala reports:

    > No to miło że tak sądzisz, ale zadałem pytanie co się może dziać na
    > danym odcinku, a kupa ludu rzuciła wynikami whois. Widzisz gdzieś jakiś
    > mój błąd? Wiem, że łącze jest w jakiś sposób powiązane z ipartnersami i
    > ijednocześnie tepsą, co napisałem. Nie wiem jak to dokładnie jest
    > zorganizowane, więc nie pisałem.

    Oni rzucili wynikami whois, bo wiedzieli coś, z czego pewnie nie
    zdawałeś sobie sprawy: upraszczając, routery routują pakiety na
    podstawie adresów docelowych. I jeśli jakiś adres docelowy (np. ten,
    który podałeś) jest adresem TPSA, to jest routowany do TPSA i choćby
    jakiś admin mówił, że "to łącze jest jakoś powiązane z ipartnersami",
    to pakiet wygenerowany poza ipartners do tego adresu poprzez ipartners
    iść nie będzie. Po prostu taki router przy podejmowaniu decyzji gdzie
    to posłać bierze pod uwagę informację "to jest adres TPSA" oraz
    "pakiety do TPSA ślę tędy a tędy".

    Jacek