    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 8 May 2019 23:38:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Z cyklu: Jakie auto... odc. 459
    From: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 8 maja 2019 18:59:55 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Ok, a gdyby z oczekiwań odjać automat?
    ja bym się zastanowił nad tym A4 lub większe

    https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b
    9/avant/
    czy ty napewno chcesz takie auto :)
    bo mam mazdę i dla mnie to ogromne auto

    a wracając

    Toyota Avensis 2.0
    7 biegowy automat
    kuzyna ma od 100 kkm i bardzo sobie chwali ale LPG nie uznaje
    trzeba tylo uważać jedne da się zagazować inne nie

    Ford mondeo 2.0 duratec
    5 biegowy manual 147 KM
    jest jeszcze amerykański fusion czyli odpowiednik mondeo
    do tego temat
    ale w polsce są tylko do kupienia bite

    Laguna 2.0t 170 KM
    koniecznie silnik F4R (czy jakoś tak)
    automat
    4control czyli tylna oś skrętna podobno się nie psuje
    hydrauliczna regulacja zaworów

    tylko że to laguna
    i z testem Zachara jest kiepsko z tyłu
    i druga sprawa albo to auto znika w ciągu 24h z allegro albo czeka i czeka
    chyba rok polowałem na taką w promieniu 100km w końcu kupiłem coś innego

    Exeo 1.8T
    dobrze się gazuje
    ale już dawno nie produkują

    Niemieckich nie sprawdzałem bo oszukują.
    Japończycy
    Mazda rdzewieje i też w tych nowych silnikach coś nawymyślali
    Honda byłem jedną zobaczyć i przestałem się interesować

    Generalnie stawiałbym na Avensisa i Mondeo
    tylko że w Avensis jakby z tyłu trochę mniej miejsca
    chyba ku Avensis bo ta kuzyna jest po prostu cicha.
    Siódmy bieg robi swoje