  • Data: 2018-06-18 10:32:20
    Temat: Re: Z cyklu czyja wina
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-18 o 08:10, p...@g...com pisze:

    > --Tylko nie wiem po co szukać winnych wkoło jak winny jest jeden. Ten co
    > miał obowiązek się upewnić i tego nie zrobił.
    >
    > oczywiscie lecz jego zachowanie jest symptomatyczne dla wiekszosci kierowcow,
    lecisz lewym powyzej dozwolonej (bo przed chwila wciales sie na zwezce) wiec podobny
    manewr z drugiej strony calkowicie cie zaskakuje :-)

    Nie zaskakuje a na pewno nie powinien.
    Zanim rozpocznie manewr zmiany pasa ma zasrany obowiązek sprawdzić
    czy ma na to miejsce a nie sugerować się tym że skoro zapierdalał
    jak idiota to nikt tam nie powinien jeszcze wjechać.