    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z cyklu jak jechać? Kraków - Bielsko-Biała
    Date: Wed, 25 Jan 2012 13:42:19 -0800 (PST)

    On 25 Sty, 20:33, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> wrote:

    > czyli wychodzi na to, że wybiorę opcję 7+52, dzięki za potwierdzenie

    ja jezdze do Zywca z 15 lat i mam przetestowane chyba wszystkie
    mozliwosci... ;)

    ta co podalem jest najszybsza (i jedna z krotszych), jesli jedzie sie
    z okolic Lea... zanim wyjedziesz Zakopianka z Krakowa, to tamtedy
    bedziesz juz za Alwernia ;)

    Do tego jest stosunkowo maly ruch, jadac z CB w razie zablokowania
    jest kilka mozliwosci... np. przez zapore w Laczanach mozna
    przeskoczyc na rownolegla droge z drugiej strony Wisly,..

    pchanie sie do Wadowic, Andrychowa, Ket jest bez sensu (Kety zreszta
    mozna objechac krotsza droga przez Roczyny, tak, jak na mapce podalem)

    WS