  • 1. Data: 2012-01-24 23:04:56
    Temat: Z cyklu jak jechać? Kraków - Bielsko-Biała
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    Witam,
    proszę o radę - będę musiał w środku przyszłego tygodnia z Krakowa
    (okolice ul. Królewskiej/Lea) dojechać do Bielska-Białej (centrum,
    okolice PKP), tak aby być na miejscu przed 9 rano.
    Który trasa będzie najlepsza:
    a) A4 do S1 i S1 do Bielska (najdłuższa, ale raczej dość szybka -
    dodatkowo mam bliski wylot z Krakowa na bramki na A4 Balicką),
    b) z Krakowa przez centrum na zakopiankę, potem drogą nr 52 przez
    Wadowice, Kęty,
    c) wylecieć na A4, obwodnicą Krakowa do drogi 44, na Skawinę, potem 953
    do 52 i dalej jw,
    d) na A4, za Chrzanowem zjechać z autostrady na Oświęcim i potem przez
    Kęty ?
    A może warto rozważyć jeszcze jakiś inny wariant?

    Michał

  • 2. Data: 2012-01-25 00:14:25
    Temat: Re: Z cyklu jak jechać? Kraków - Bielsko-Biała
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 24 Sty, 23:04, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> wrote:

    > A może warto rozważyć jeszcze jakiś inny wariant?

    ja w piatki po pludniu (dosc podobna trase) jezdze zazwyczaj tak:
    http://g.co/maps/jcsns

    WS

  • 3. Data: 2012-01-25 00:33:36
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 25 Sty, 00:14, WS <L...@c...pl> wrote:
    > On 24 Sty, 23:04, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> wrote:

    > ja w piatki po pludniu (dosc podobna trase) jezdze zazwyczaj
    tak:http://g.co/maps/jcsns

    mialo byc przez Krolowej Jadwigi: http://g.co/maps/u2ghk
    mozna tez przez Jesionowa przejechac (troche szybciej)

    WS

  • 4. Data: 2012-01-25 00:34:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.01.2012 23:04, Michał Baszyński pisze:
> [...]
    > (okolice ul. Królewskiej/Lea) dojechać do Bielska-Białej (centrum,
    > okolice PKP), tak aby być na miejscu przed 9 rano.

    Kombinujesz jakbys jechal na drugi koniec Polski, a to raptem 100km.

    > Który trasa będzie najlepsza:
    > a) A4 do S1 i S1 do Bielska (najdłuższa, ale raczej dość szybka -
    > dodatkowo mam bliski wylot z Krakowa na bramki na A4 Balicką),

    Jazda Balicka po otwarciu ROK to totalny bezsens. Juz lepiej na ROK a
    dalej to juz wiesz. Jak chcesz placic haracz za autostrade, przejechac
    wiecej a nie oszczedzic duzo czasu to droga wolna. A S1 jest tylko do
    Tychow, ale to pewnie wiesz. Mnie ostatnio bardziej denerwuje jazda ta
    pseudoautostrada niz normalnymi drogami wojewodzkimi.

    > b) z Krakowa przez centrum na zakopiankę, potem drogą nr 52 przez
    > Wadowice, Kęty,
    > c) wylecieć na A4, obwodnicą Krakowa do drogi 44, na Skawinę, potem 953
    > do 52 i dalej jw,

    Obie opcje rownie sensowne. Jezdze nimi zamiennie, zeby sie nie nudzic.
    Ewentualnie mozna jeszcze ze Skawiny jechac bocznymi drogami do samych
    Wadowic - przez Stanislaw Gorny, Wysoka i Klecze. Pusto i szybko.

    > d) na A4, za Chrzanowem zjechać z autostrady na Oświęcim i potem przez
    > Kęty ?

    Kombinowanie.

    > A może warto rozważyć jeszcze jakiś inny wariant?

    Nie. Akurat w przypadku tej trasy najprostsze rozwiazania sa najlepsze.

  • 5. Data: 2012-01-25 08:26:19
    Od: Ramok <c...@c...com>

    Nie wiem jak teraz z remontami na pozostałych drogach (np. DK52), ale na
    trasie Tychy-BB zwężki są w Tychach i Goczałkowicach (za niedługo
    jeszcze w Pszczynie będzie, a być może w tym roku również między BB a
    Czechowicami)...

    Nie wiem, na ile się to wszystko korkuje w stronę Bielska w godzinach, o
    jakich piszesz, ale należy mieć te remonty na uwadze kalkulując czas i
    koszty dojazdu ;)

    Jadąc prywatnie (czyli gdzieś tam mając na uwadze jednak koszty: opłat i
    paliwa), jeśli jak najkrótszy czas nie byłby jedynym kryterium wyboru
    trasy, nawet bez ww. remontów, nie jechałbym płatnym odcinkiem A4.

    Pozdrawiam!
    /Ramok

  • 6. Data: 2012-01-25 19:50:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 24 Jan 2012 23:04:56 +0100, Michał Baszyński napisał(a):

    > a) A4 do S1 i S1 do Bielska (najdłuższa, ale raczej dość szybka -
    > dodatkowo mam bliski wylot z Krakowa na bramki na A4 Balicką),

    Tędy.

    > A może warto rozważyć jeszcze jakiś inny wariant?

    Nie.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2012-01-25 20:30:29
    Od: "Tomek-N" <n...@i...pl>

    Użytkownik "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:c1.01.3TYFmt$0...@m...oldfield.org.pl..
    .

    > Tędy.

    Za Pszczyną jest zwężenie i może się przytkać.

  • 8. Data: 2012-01-25 20:33:09
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-01-25 00:34, neoniusz pisze:

    > Kombinujesz jakbys jechal na drugi koniec Polski, a to raptem 100km.

    Bo będę ;-)
    Tak naprawdę będzie to Wrocław - Kraków - podkarpacie - Kraków - BB -
    Kraków - Wrocław. I liczyłem na to, że usłyszę coś ciekawego z tzw.
    local knowledge, żeby szybko załatwić sprawy służbowe w BB i sprawnie
    wrócić do Krakowa.

    > Obie opcje rownie sensowne. Jezdze nimi zamiennie, zeby sie nie nudzic.
    > Ewentualnie mozna jeszcze ze Skawiny jechac bocznymi drogami do samych
    > Wadowic - przez Stanislaw Gorny, Wysoka i Klecze. Pusto i szybko.

    czyli wychodzi na to, że wybiorę opcję 7+52, dzięki za potwierdzenie

    > Nie. Akurat w przypadku tej trasy najprostsze rozwiazania sa najlepsze.

    no i super, dzięki wszystkim za informacje

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 9. Data: 2012-01-25 22:42:19
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 25 Sty, 20:33, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> wrote:

    > czyli wychodzi na to, że wybiorę opcję 7+52, dzięki za potwierdzenie

    ja jezdze do Zywca z 15 lat i mam przetestowane chyba wszystkie
    mozliwosci... ;)

    ta co podalem jest najszybsza (i jedna z krotszych), jesli jedzie sie
    z okolic Lea... zanim wyjedziesz Zakopianka z Krakowa, to tamtedy
    bedziesz juz za Alwernia ;)

    Do tego jest stosunkowo maly ruch, jadac z CB w razie zablokowania
    jest kilka mozliwosci... np. przez zapore w Laczanach mozna
    przeskoczyc na rownolegla droge z drugiej strony Wisly,..

    pchanie sie do Wadowic, Andrychowa, Ket jest bez sensu (Kety zreszta
    mozna objechac krotsza droga przez Roczyny, tak, jak na mapce podalem)

    WS

  • 10. Data: 2012-01-25 23:23:11
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-01-25 22:42, WS pisze:

    > ta co podalem jest najszybsza (i jedna z krotszych), jesli jedzie sie
    > z okolic Lea... zanim wyjedziesz Zakopianka z Krakowa, to tamtedy
    > bedziesz juz za Alwernia ;)

    parę razy w piątkowe popołudnia trasę Alwernia - Lea tak mniej więcej
    jechałem, jak jechałem z Wrocławia i chciałem korki na wlocie (i na
    rozbabranym wtedy ROK) ominąć ). Ale myślę, że w środę w okolicach 0630
    rano wylot na Zakopiankę chyba nie powinien być zapchany i nie znającemu
    terenu będzie prościej.
    Powrót za to planuję na piątkowy wieczór (18? 19?) i prawdopodobnie
    wtedy pojadę jak sugerujesz.

    > pchanie sie do Wadowic, Andrychowa, Ket jest bez sensu (Kety zreszta
    > mozna objechac krotsza droga przez Roczyny, tak, jak na mapce podalem)

    OK, właśnie o takie informacje mi w pierwszej kolejności chodziło :-)
    Wielkie dzięki!

    --
    Pozdr.
    Michał