    From: "pawelj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Z serii jaki telefon - Era
    Date: Tue, 11 Aug 2009 22:51:09 +0200

    > Teraz zastanawiam się nad kupnem na wolnym rynku jakiegoś HTC w granicach
    > 1500 zł. W takim przypadku telefon kupiony w erze idzie do sprzedaży.
    Moge ci mojego htc sprzedać. zresztą jutro naallegro będzie.
    Chociaż z tego co piszesz to raczej ci htc niepotrzebny.
    Jestem przyzwyczajony do obsługi telfonu jedną ręką. ale w htc nie potrafię
    napisać smsa jedną ręką. za grube paluchy mam.
    Ekran dotykowy jakoś nie przyadł mi do gustu.
    Chociaż zdjęcia faktycznie wymiatają, zwłaszcza przy dobrym dziennym
    świetle.
    jka chcesz te 1,5 k pln wydać to szukaj htc.
    Jak chcesz kupic telefon to szukaj czegoś tańszego. pewnie za 300 już kupisz

    --
    PawełJ