  • Data: 2020-05-25 08:26:55
    Temat: Re: Z serii o blondynkach
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-25 o 01:03, collie pisze:

    > Nic tak nie weryfikuje durnych mniemań jak empiria.
    > Wytarzaj się w gównie (nawet własnym, choć to nie
    > po psiemu) i poproś na myjni, by Cię ktoś za pińć
    > złotych umył bezdotykowo. Potem już możesz swobodnie
    > tu świergolić, że energia wody 150 bar duża nie jest.
    > Pisząc na klawiaturze bezwzrokowo

    Gdybyś miał jakiekolwiek doświadczenia z takimi myjkami nie pierdoliłbyś
    od rzeczy jak porąbany, bo wiedziałbyś, że przy takiej odległości lancy
    od ciała, ustawiając szeroki strumień wody, czyli dokładnie tak jak ta
    "blondynka" myjąca psa, energia wody jest o wiele mniejsza niż wody
    lanej strumieniem ze zwykłego szlaucha ogrodowego, podłączonego wprost
    do kranu.

    Ale, żeby to wiedzieć to trzeba mieć styczność z takimi myjkami, a nie
    być tylko i wyłącznie teoretykiem bajarzem, którego jedynym osiągnięciem
    jest leżenie na kanapie w blokowisku, przełączanie kanałów TV i
    pierdolenie od rzeczy na grupach dyskusyjnych.

    Nie piszę togo jako teoretyk jakim ty jesteś, ale jako praktyk, który od
    ponad 15 lat posiada i używa myjek ciśnieniowych o ciśnieniach 140 i 180 bar

    Fakt, że jak się przystawi wylot lancy wprost do ciała to skórę rozerwie
    i uszkodzi ciało, bo już mi się to zdarzyło, że nie utrzymałem lancy i
    przeleciała mi ona po dłoni. Ale bardzo często właśnie myję różne
    przedmioty trzymając je w jednej dłoni, a lancę w drugiej i z odległości
    5-10cm woda leci szerokim strumieniem na tę dłoń trzymającą przedmiot.

    Tak więc daruj sobie dalsze fantazje, bo jesteś tylko i wyłącznie
    teoretykiem bajarzem.