  • 1. Data: 2020-05-23 09:12:56
    Temat: Z serii o blondynkach
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://m.facebook.com/groups/202820923261694?view=p
    ermalink&id=1652989641578141

    Ma pecha ale z racji rozmiaru ominie go suszenie w mikrofalówce.

  • 2. Data: 2020-05-23 11:59:11
    Temat: Re: wariatka myła psa kercherem
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:c3bab669-f376-4bfc-bb31-634f757355a2@googlegro
    ups.com>
    user Przemek Jedrzejczak pisze tak:

    > https://m.facebook.com/groups/202820923261694?view=p
    ermalink&id=165
    > 2989641578141
    >
    > Ma pecha ale z racji rozmiaru ominie go suszenie w mikrofalówce.

    aż strach otworzyć konserwę turystyczną
    już nawet mój lokalny brukowiec miał szybszy zapłon.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG
    Costa Starbucks i BP

  • 3. Data: 2020-05-23 15:59:48
    Temat: Re: Z serii o blondynkach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > https://m.facebook.com/groups/202820923261694?view=p
    ermalink&id=16529
    > 89641578141
    >
    > Ma pecha ale z racji rozmiaru ominie go suszenie w mikrofalówce.

    to nie jest z serri o blondynkach tylko z serii o psycholach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 4. Data: 2020-05-23 23:16:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Obstawiam że wytarzał się w gównie. Nie sądzę żeby właściciel chciał mu zrobić
    krzywdę. Przy odległości dyszy od psa jak na filmie energia wody duża nie jest.

  • 5. Data: 2020-05-24 08:14:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Obstawiam że wytarzał się w gównie. Nie sądzę żeby właściciel chciał
    > mu zrobić krzywdę. Przy odległości dyszy od psa jak na filmie
    > energia wody duża nie jest.

    Tez tak obstawiam.
    Dlatego gdybym to zauwazył, podszedłbym, wział lance i zrobił to samo
    włascicielce...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 6. Data: 2020-05-24 09:15:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Moje dzieci wyją już przy zapowiedzi mycia głowy - wezwijcie p0licję.

    -----

  • 7. Data: 2020-05-24 10:27:20
    Od: z <...@...pl>

    I pewnie zrobiłbyś dobry uczynek bo mogła też być wytarzana w tym
    gównie. ;-)

    A swoją drogą. Czy takie umycie psa jest większym znęcaniem się nad
    zwierzęciem niż wieloletnie trzymanie go w bloku?

    Mam takiego pieseczka na klatce.
    Jeśli domowników nie ma siedzi pod drzwiami i nasłuchuje każdego szelestu.
    Żal mi go.

  • 8. Data: 2020-05-24 11:04:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5eca2fe7$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    user z pisze tak:

    > A swoją drogą. Czy takie umycie psa jest większym znęcaniem się nad
    > zwierzęciem niż wieloletnie trzymanie go w bloku?

    Skoro pies mieszka w bloku to dlaczego najwieksi miłośnicy nie
    zamieszkaja w budzie? ;) Przecież tak się chcą zbliżyć do siebie to
    niech żrą razem z michy.

  • 9. Data: 2020-05-24 12:50:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-05-24 o 09:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > Moje dzieci wyją już przy zapowiedzi mycia głowy - wezwijcie p0licję.
    >

    > -----

    Też im myjesz myjką wysokociśnieniową? :-)
    T.

  • 10. Data: 2020-05-24 16:33:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jak policja będzie myła ludzi z węży strażackich to też zadzwoń na policję.