eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ18XE buczy, dlaczego? › Re: Z18XE buczy, dlaczego?
  • X-Received: by 10.66.84.136 with SMTP id z8mr4617101pay.2.1356697423928; Fri, 28 Dec
    2012 04:23:43 -0800 (PST)
    Received: by 10.49.71.135 with SMTP id v7mr5113604qeu.28.1356697423535; Fri, 28 Dec
    2012 04:23:43 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-1.ams.xs
    news.nl!xlned.com!feeder3.xlned.com!news.glorb.com!f6no8293442pbd.1!news-out.go
    ogle.com!6ni68200pbd.1!nntp.google.com!f6no8293435pbd.1!postnews.google.com!gle
    groupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 28 Dec 2012 04:23:43 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <50dcb173$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.153.93.130;
    posting-account=LpUaEQoAAAChbmGlVtD1HvoHR_EFE-Ku
    NNTP-Posting-Host: 217.153.93.130
    References: <50dcb173$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Z18XE buczy, dlaczego?
    From: Jimiasty <j...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 28 Dec 2012 12:23:43 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2477521
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 27 grudnia 2012 21:37:03 UTC+1 użytkownik wiesiek_polak napisał:
    > Mam opla z silnikiem 1.8 Z18XE.
    >
    > Celowo nie podaje modelu żeby nie sugerował przypadłości związanej z nim, bo
    >
    > w moim odczuciu jest
    >
    > to wyłącznie wina jednostki. W zakresie obrotów 2.4-2.9 tys. silnik buczy,
    >
    > tzn. wpada w bardzo nieprzyjemne dla
    >
    > ucha wibracje o częst. około 200Hz. Diagnostyka komputerowa nie pokazała
    >
    > nieprawidłowości, ani silnik ani wydech
    >
    > nie dotyka karoserii. Na postoju czyli bez obciążenia buczenie nie
    >
    > występuje. Nie wpada w rezonans żadna blacha ani nic innego.
    >
    > Hałas w kabinie pochodzi albo z samego silnika albo z wydechu, tyle, że
    >
    > wydech cały tzn. nie dziurawy.
    >
    > Moje podejrzenia padają na plecionke, czyli elastyczny łącznik wydechu za
    >
    > katalizatorem.
    >
    > I teraz pytanie w jaki sposób objawia się jego starzenie. Jak jest zbudowany
    >
    > i czy jedynym kryterium wymiany jest
    >
    > jegoi przepalenie/przedziurawienie? Może inni użytkownicy silnika Z18XE mają
    >
    > podobne objawy "buczenia" w podanym
    >
    > zakresie obrotów?

    Obstawiam ze to cos z wydechem: zapachany katalizator, brzeczace metalowe oslony albo
    jakas nieszczelnosc w kolektorze wydechowym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: