    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Za chwile tylko rower zostanie :)
    Date: Wed, 22 Mar 2017 11:19:44 +0100

    On 22.03.2017 10:12, Myjk wrote:
    > Tue, 21 Mar 2017 22:26:26 +0100, quent

    > Jak nie pamiętasz, to jak w ogóle prowadzisz dyskusję? Te w którym
    > przyklasnąłeś, że przesiadka na grzanie domów oraz turlania samochodów
    > prądem doprowadzi do kontroli nad społeczeństwem i że "to jest bardzo
    > realny scenariusz". JAk jest realny, to podaj konkretny przykład takiego
    > działania w państwie demokratycznym vel kapitalistycznym na przełomie 100
    > lat. Doczekam się czy znowu schowasz głowę w piasek?

    Widzę, że z logiką u Ciebie słabiutko.
    Jeśli piszę, że scenariusz jest realny to nie oznacza bynajmniej, że JUŻ
    tak się dzieje.
    Gdyby JUŻ tak się działo, to napisałbym gdzie konkretnie, czyż nie?
    Pewnie nie... ehh :-(
    Poczytaj sobie Orwell-a 1984 - ten to roztaczał scenariusze.
    Ale w sumie ja nie piszę dla Ciebie bo z Ciebie już pewnie nic nie
    będzie. Możliwe, że przeczyta to ktoś z otwartą głową bez skłonności do
    totalitaryzmów.
    Co może i państwo dziś? B. wiele.
    Już dziś w PL można zostać aresztowanym bez dowodów i przetrzymywanym do
    woli. Cały system spreawiedliwości to rak - bez jego reformy nic nie ma
    prawa się zmienić.
    PiS chce dziś państwa totalnego - kontrola totalna.
    Choćby dziś czytam, że Morawiecki chce aby państwo mogło kazać blokować
    konta ludziom na wezwanie władzy. To dokładnie taki rodzaj kontroli o
    którym wspomniałem wcześniej.
    Zmuszają ludzi do ubezpieczania się w reżimowej piramidzie finasnowej a
    inne piramidy niszczą jak zarazę.
    Przykładów są przecież dziesiątki a Ty się zastanawiasz czy rząd
    posunąłby się do czegoś gdyby miał narzędzia?
    Oczywiście, że tak! W pewnych warunkach oczywiście, nie bez powodu.
    Jakże nawinym trzeba być aby w to wątpić.
    Już prawie 200 late temu Alexis de Tocqueville pisał "Nie ma takiego
    okrucieństwa ani takiej niegodziwości, której nie popełniłby skądinąd
    łagodny i liberalny rząd, kiedy zabraknie mu pieniędzy".

    > Pytam ponownie, czy jak grecy chcieli dalej gówno robić i ssać kasę, na co
    > się w końcu ktoś obudził i postawił, w wyniku czego zaczęli robić dym w
    > kraju -- to była ta ich, jak to nazwałeś, krnąbność? I to na taką
    > "krnąbrność" wprowadzają wszelkie "totalne kontrole"?

    Grecy rozwalalali ulice bo odcięto ich od kasy za nic_nie_robienie!
    Krnąbrność nie oznacza anarchii. Skąd Ci się to wzięło?
    Ahh.. no tak... przecież za nic masz definicję pojęć.

    > No! Jest oczywiście idealny w każdym calu korwinizm. Tylko coś się biedny
    > przebić nie może.

    Przypomnę dla Tobie podobnych, czerpiących wiedzę o świecie z TVN, że
    Kapitalizm wolnorynkowy to bynajmniej nie jest wymysł Korwina.
    Mało tego! Korwin nic z tego o czym mówi o gospodarce nie wymyślił sam!
    Dasz wiarę??? LOL
    Jest po prostu najbardzij znanym i charyzmatycznym piewcą tych idei w PL.
    Nie jest jednak sam na szczęście. W PL jest choćby CAS. W demokracji
    jednak decyduje głupia większość, którą socjaliści skutecznie mamią
    obietnicami darmowej kasy, generując biedę z którą potem zacięcie walczą
    rzucając kolejne kłody przediębiorczości z hasłem o sumie zerowej na
    ustach. Nie wspominają przy okazji tym, że bogactwo bogatych schodzi w dół.
    Kapitalizm wolnorynkowy przebił się już dawno np. w FRN z Erhardta, w
    USA za Reagana (po tym jak Carter popsuł system bankowy) i choćby w
    HongKongu, który obecny rok budżetowy zakończył z nadwyżką budżetową w
    wysokości 12 miliardów dolarów!
    Dawna zapyziała zatoka rybacka przekształciła się metropolię bynajmniej
    nie przez posiadanie bogctw naturalnych jak np. Norwegia.

    > Pewnie lewaki korwinowi podpowiadają do uszka co ma
    > wybełkotać żeby znowu zrobić z siebie idiotę roku. ROTFL

    Taka jego natura. Mówi prawdę i porusza tematy niezrozumiałe dla
    większości nie bacząc przy tym na poparcie.
    Taki typ.

    > Ja akurat nie muszę robić testów, bo mi wystarczy nos i oczy.

    To dlaczego sugerujesz innym, że nos i oczy to za mało i żeby robili testy?

    > Mam pojęcie obowiązujące i doń się odnoszę. To ty sobie notorycznie
    > doprawiasz coś czego nie ma, a co ci się marzy.

    Oczywiście, że nie ma bo stan idelany jest nieosiągalny.
    Ważne aby dążyć w odpowiednim kierunku.
    Zodziejstwo jest jak wiadomo złe ale nie da się go wyplenić. Warto
    jednak do tego dążyć.

    > Więc przypominam, nie mamy
    > komuny, im więcej i lepiej się pracuje...

    ciach
    ...tym bardziej państwo nas karze większymi podatkami.

    > Wystarczy
    > głowa na karku i nic więcej. Podatki i inne "kontrole totalne" w tym nie
    > przeszkadzają aby mieć dużo kasy.
    > Zwalanie problemu braku pieniędzy na
    > podatki to typowe jojczenie klasycznego nieroba.

    LOL

    > Nie znajdziemy, bo tobie ewidentnie wszystko zwisa i marzy się "totalna
    > wolna amerykanka".
    > Tylko przy takiej wolnej amerykańce szybko byś zatęsknił
    > za "totalnymi kontrolami" jakby ci zaczęli śmieci na podwórko wyrzucać albo
    > szmbo wylewać pod płotem i brudząc prześcieradła paląc opony.

    I dlatego piszę o koniecznej reformie sądownictwa bo marzy mi się wolna
    amerykanka?
    Logika u Ciebie kuleje... pisałem już o tym?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info