  • 1. Data: 2014-03-07 08:30:04
    Temat: Za fotografowanie rowerów można trafić do więzienia.
    Od: "R" <...@n...spam>

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,15582498,Fo
    tografowal_rowery__Kradl_dopiero_wtedy__gdy_znalazl.
    html?piano_t=1

    R.

  • 2. Data: 2014-03-08 01:00:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "R" <...@n...spam> wrote in message
    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,15582498,Fo
    tografowal_rowery__Kradl_dopiero_wtedy__gdy_znalazl.
    html?piano_t=1

    Przecież nie trafił do więzienia za fotografowanie tylko za kradzież.
    Czemu manipulujesz i wprowadzasz w błąd czytelnika?

  • 3. Data: 2014-03-08 08:22:11
    Od: "R" <...@n...spam>

    > Przecież nie trafił do więzienia za fotografowanie tylko za kradzież.
    > Czemu manipulujesz i wprowadzasz w błąd czytelnika?
    Był już przypadek pobicia fotografa, który fotografował na placu zabaw dla
    dzieci - "bo jak fotografuje, to pedofil".
    Teraz może być podobnie.
    R.

  • 4. Data: 2014-03-08 14:18:43
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 08.03.2014, o godzinie 08.22.11, na pl.rec.foto.cyfrowa, R napisał(a):

    > Był już przypadek pobicia fotografa, który fotografował na placu zabaw dla
    > dzieci - "bo jak fotografuje, to pedofil".

    Gdzie był?

    > Teraz może być podobnie.

    Może.

    Jeden i drugi nie zostali oskarżeni o fotografowanie.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2014-03-08 17:01:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "R" <...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Był już przypadek pobicia fotografa, który fotografował na placu zabaw
    > dla dzieci - "bo jak fotografuje, to pedofil".
    > Teraz może być podobnie.

    W jego aparacie oraz w domu znaleziono - o ile pamiętam - zdjęcia
    pedofilskie. I nie tyle go pobito, tylko ujęto.

  • 6. Data: 2014-03-08 23:36:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.03.2014 01:00, Pszemol pisze:
> [...]
    >>

    > Przecież nie trafił do więzienia za fotografowanie tylko za kradzież.
    > Czemu manipulujesz i wprowadzasz w błąd czytelnika?

    Może chce dostać posadę w jakiś tabloidzie? ;)

  • 7. Data: 2014-03-09 14:35:07
    Od: "meander" <m...@t...pl>

    Użytkownik "R" <...@n...spam> napisał w wiadomości
    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,15582498,Fo
    tografowal_rowery__Kradl_dopiero_wtedy__gdy_znalazl.
    html?piano_t=1

    Po cenzurowaniu reklam, ogłoszeń, numerów telefonów, cycków, napisów na
    koszulkach, tatuaży, rejestracji teraz zasłania się już nawet nazwę roweru
    na zdjęciu? Ja pier.....

  • 8. Data: 2014-03-10 02:20:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Mar 2014 18:00:40 -0600, Pszemol napisał(a):
    tografowal_rowery__Kradl_dopiero_wtedy__gdy_znalazl.
    html?piano_t=1

    > Przecież nie trafił do więzienia za fotografowanie tylko za kradzież.
    > Czemu manipulujesz i wprowadzasz w błąd czytelnika?

    Ale jak go zatrzymali to ciekawe - ot tak sobie jechal ulica i wpadl ?

    Czy ktos przegladal Allegro i sie zdziwil - moj rower, moja klatka ...

    J.

  • 9. Data: 2014-03-10 12:34:16
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 2014-03-09 14:35, meander pisze:

    > Po cenzurowaniu reklam, ogłoszeń, numerów telefonów, cycków, napisów na
    > koszulkach, tatuaży, rejestracji teraz zasłania się już nawet nazwę
    > roweru na zdjęciu? Ja pier.....

    Pewnie, zasłonięte żeby nie było reklamy. Nieopłaconej.

    --

    Pozdrówka
    KOMTUR