  • 81. Data: 2016-09-07 21:40:36
    Temat: Re: Za komuny to było wesoło !!
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup

    >prywatnie od ręki

    BTW gdzie tak jest, że ubezpieczalnie prywatne dają specjalistę od ręki?

  • 82. Data: 2016-09-07 21:57:16
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-09-07 o 21:40, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup

    > BTW gdzie tak jest, że ubezpieczalnie prywatne dają specjalistę od ręki?

    Nigdy nie byłeś u lekarza prywatnie, tak że płacisz na miejscu za wizytę?

    Zresztą był u mnie kiedyś komiwojażer z Avivy oferując mi ubezpieczenie
    prywatne, w którym wizyta u specjalisty miała być w ciągu 3 dni od
    zgłoszenia. Nie wykupiłem, bo wychodziło taniej zapłacić lekarzowi na
    miejscu.

  • 83. Data: 2016-09-07 22:43:09
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-09-07 o 21:40, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup

    >Nigdy nie byłeś u lekarza prywatnie, tak że płacisz na miejscu za wizytę?

    Jeszcze raz pytam: gdzie tak jest, że ubezpieczalnie prywatne dają
    specjalistę od ręki?

  • 84. Data: 2016-09-07 22:57:10
    Od: HF5BS <h...@j...pl>

    W dniu 06.09.2016 o 15:39 Piotr Gałka <p...@c...pl>
    pisze:

    > Mnie najbardziej w pamięci zapadł film o tym jak jakaś grupa okulistów
    > tam pojechała seryjnie zaćmę leczyć i każdy pacjent po zdjęciu
    > opatrunków zaraz bił pokłony przed zdjęciem wodza, dziękują mu za
    > uzdrowienie, a do lekarzy ani słowa.

    Należało też wyczytać z ich głosu ogrom strachu, że coś przy tym powiedzą
    nie tak, zwracam uwagę na takie szczegóły...
    Mam ponagrywane kilka programów i .kp, ja z kolei zapamiętałem program
    bodajże "Komedianci w Korei", gdzie tak się złożyło, że jeden z ekipy, był
    właśnie Koreańcem, choć z Danii, rzecz ważna, niepełnosprawnym. Zagaił
    przewodniczkę, bardzo zresztą miłą i sympatyczną babkę, że chciałby się
    spotkać z ichnimi niepełnosprawnymi, przewodniczkę zamurowało, strach w
    oczach, gość jakoś wybrnął, że przy następnej wizycie... O ile czegoś nie
    poknociłem... ale mogę przeskanować nagranie, tylko, że nie teraz... Chcę
    zgrać te programy i ewentualnie gdzieś wystawić dla znajomych.

    --
    Piszę z Opery M2, awaryjnie spod Linuksa, sygnaturki na razie nie ma.
    Przepraszam, jeśli coś mam źle ustawione.

  • 85. Data: 2016-09-07 23:00:53
    Od: HF5BS <h...@j...pl>

    W dniu 07.09.2016 o 12:17 SW3 <s...@p...fm.invalid> pisze:

    > Czyli gazety/książki były ;)

    A jedynym pornusem był napis "dupa" na płocie :P :))

    --
    73 DE HF5BS

  • 86. Data: 2016-09-07 23:14:13
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-09-07 23:00, HF5BS wrote:

    > A jedynym pornusem był napis "dupa" na płocie :P :))

    O nie!
    Tu Was zaskoczę, było sobie takie pismo "Traktor"
    i na ostatniej stronie zdjęcie "dla traktorzysty" ;-)

    Włodek

  • 87. Data: 2016-09-07 23:16:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk"

    W związku z tematem grupy informuję, że o jakichkolwiek częsciach
    elektronicznych włącznie z jakimikolwiek kablami (kabelkami) mogłem
    sobie poczytać...
    ---
    Bazarów nie było ?

  • 88. Data: 2016-09-07 23:32:09
    Od: HF5BS <h...@j...pl>

    Yyy... srajpapier był? :)

    --
    HF5BS

  • 89. Data: 2016-09-07 23:49:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Byli tez w miare zwykli ludzie, ktorych w komunie stac bylo na wczasy
    > nad morzem, a potem niekoniecznie.

    Naprawdę ? Jak pamiętam poziom "wczasów" w PRL, to był obskurny pokoik
    jakimś "domu robotnika" z wyżywieniem w postaci "śniadanie chleb z
    dżemem" i "zupa na obiad".

    Dziś najtańszy pokoik za 20zł/dobę jest w lepszym standardzie, a i
    wyżywić się można na tamtym poziomie za grosze.
    No ale przecież nie chodzi o to, tylko żeby KAŻDY mógł sobie te wczasy
    nad morzem spędzać tak jak "bogaci", na DZISIEJSZYM poziomie.

    A że w ich wymarzonym PRL to jest niemożliwe, to już nieważne :)

  • 90. Data: 2016-09-07 23:53:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie pamietam zeby nie bylo. Inna struktura zakupu srajtasmy byla. Teraz jak sie
    skonvzy to sie idzie do sklepu i kupuje 6-8 rolek, zalezy jak zapakowali. Rolke tez
    mozna kupic, ale trzeba poszukac. Kiedys szlo sie kupic koszule a tu papier toaletowy
    workami po 50 rolek sprzedaja. I maksymalnie dwa worki mozna kupic. To sie kupowalo
    dwa worki i na bardzo dlugo zapominalo ze papier toaletowy trzeba kupic. Z miesiac
    temu bylem na wsi. Na podworku sracz bo jak cieplo to z tego w domu sie nie korzysta
    bo szambo sie przepelnia za szybko. A w sraczu gazety do wycierania dupy
    przygotowane. Znaczy sie teraz tez nie ma papieru toaletowego.