  • Data: 2022-02-15 19:11:16
    Temat: Re: Zabezpieczenie silnika 3f
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:620b5e48$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > >> Silnik podłączony w trójkąt.
    > >
    > > na pewno trójkąt?
    > > a jakie jest napięcie międzyfazowe?
    > Tak, trójkąt, 400 V.

    Przecież jest tabliczka na pompie. Sam dałeś zdjęcie.

    50Hz gwiazda 400v prąd 5.6A

    > No tak, przez lata tak chodziło.

    no to jak pisze Kogut
    monioring napięcia trzy multimetry
    i zmierzenie poborów na fazach.

    > Tak.

    to jak to wytłumaczysz wg praw fizyki?
    :)

    > Dlatego ciekaw jestem prądów.

    6A za mało żeby ciągle wyrzucał
    może ten Moeler się zepsuł

    > Z rozruchem od razu w trójkąt nie ma problemu.

    nie o tym piszę, to prąd udarowy jak nie ma problemu z rozruchem.

    jest dostęp do wirnika?
    reką sprawdzić czy lekko chodzi.

    --
    Piter