  • Data: 2015-09-06 09:07:54
    Temat: Re: Zabrane PJ
    Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-05 o 21:21, Maciek pisze:

    > Nie potrafie sobie wyobrazic sytuacji, w ktorej mam pretensje, ze mi
    > przywalono kare za to, ze swiadomie olalem przepisy.

    Przepisy to nie absolutna prawda objawiona. Czasami są wręcz debilne,
    podobnie jak ludzie je tworzący. Przykład? Przejedź w nocy, w deszczu
    DK92 pomiędzy Wrześnią a Koninem. Skrzyżowania, które teoretycznie
    powinny być bezpieczne, poprzedzone są ok 20-ma odblaskowymi znakami, na
    długości 300m po obu stronach drogi są gęsto ustawione równie odblaskowe
    słupki, do tego pomarańczowe flashe skutecznie oślepiające i na koniec
    swiatła, które w nocy napierdalają (bo świeceniem tego ne można nazwać)
    tak samo jak w słoneczny dzień. Dojeżdżając do skrzyżowania nie widzisz
    kompletnie nic co się na nim dzieje, nawet jak się zatrzymasz. Wszystko
    wali Ci w oczy ostrzegając o super niebezpieczeństwie.

    Urzędasy traktują kierowców jak równych sobie debili (bo nie wystarczy
    jeden czy dwa znaki, wszyscy mają akurat atak padaczki albo oślepli,
    więc trzeba najebać tego złomu ile się da)

    I jak tu szanować przepisy, skoro ewidentnie niektóre są z dupy?

    @