eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingZadanie z książki Cormena-czy to jest oczekiwane rozwiązanie? › Re: Zadanie z książki Cormena-czy to jest oczekiwane rozwiązanie?
    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Zadanie z książki Cormena-czy to jest oczekiwane rozwiązanie?
    Date: Sat, 09 Oct 2010 21:35:02 +0200

    W dniu 09.10.2010 18:38, Mariusz Marszałkowski pisze:

    > W czasie N, liniowy jednoprzebiegowy algorytm. Dodajemy do hash-
    > table,
    > a potem wyświetlamy te elementy które zostały dodane więcej niż jeden
    > raz.
    Łooo!

    Rozumiem pisząc hashtable masz na myśli hashtable a nie hashtree (które
    by przez swoją "drzewowatość" dawałoby nlog n).

    A klasyczne hashtable o rozmiarze k realizowane funkcją modulo k wymaga
    obsługi powtarzających się haszy. i te powtarzające się hasze będzie się
    obługiwać albo w ulog u przy uży7ciu stosu/drzewa (gdzie u to ilość
    haszy kolidujących) albo w u^2 przy naiwnej implementacji z listą.

    Michoo