  • Data: 2020-01-21 10:51:55
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-21 o 10:47, Queequeg pisze:
> [...]
    -systemu-przeciwpozarowe-sa-gotowe-na-pojazdy-elektr
    yczne/72b22x5

> [...]
    >
    > Dziś na wiele parkingów podziemnych zakaz wjazdu mają auta z instalacją
    > LPG. Czy ten sam los podzielą elektryki? Tego nie wiadomo, ale jeśli
    > pojazdy elektryczne mają bezpieczne parkować na parkingach podziemnych
    > i jeździć tunelami, dotychczasową infrastrukturę trzeba zmodernizować
    > pod kątem ochrony przeciwpożarowej. Co prawda aktualnie tunele nie są
    > wielkim problemem, bo ich łączna długość to zaledwie 6,1 km (mowa o
    > tunelach dłuższych niż 100 m), jednak parkingów nieprzystosowanych do
    > ugaszenia pożaru aut elektrycznych jest już znacznie więcej.

    Mam w rodzinie strażaka - nie ma jak ugasić płonących baterii - straż ma
    jedynie pilnować, aby pożar się nie rozprzestrzenił. W Polsce są podobno
    jedynie 3 wozy strażackie z odpowiednim proszkiem, ale pracują w straży
    przemysłowej.
    T.