  • 1. Data: 2020-01-20 17:52:52
    Temat: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    Cześć!

    Chodzi o parkingi podziemne:

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/czy
    -systemu-przeciwpozarowe-sa-gotowe-na-pojazdy-elektr
    yczne/72b22x5

    --
    Trefniś

  • 2. Data: 2020-01-20 20:54:18
    Temat: Re: Zakaz parkowania elektryków i hybryd
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-20 17:52, Trefniś wrote:
    > Cześć!
    >

    > Chodzi o parkingi podziemne:
    >
    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/czy
    -systemu-przeciwpozarowe-sa-gotowe-na-pojazdy-elektr
    yczne/72b22x5

    "Chcesz przeczytać więcej wyłącza Adblocka"

    Nie chcę :-)

  • 3. Data: 2020-01-20 21:12:14
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20.01.2020 o 20:54, kk pisze:

    -systemu-przeciwpozarowe-sa-gotowe-na-pojazdy-elektr
    yczne/72b22x5

    > "Chcesz przeczytać więcej wyłącza Adblocka"
    >
    > Nie chcę :-)

    Ciekawe. U mnie włączony (uBlock Origin) i czytać mogę. Bez reklam ;-)

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2020-01-20 21:13:51
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .01.2020 o 20:54 kk <k...@o...pl.invalid> pisze:

    -systemu-przeciwpozarowe-sa-gotowe-na-pojazdy-elektr
    yczne/72b22x5

    > "Chcesz przeczytać więcej wyłącza Adblocka"
    >
    > Nie chcę :-)

    Nie dziwne :)

    Podobnie jak teraz z zagazowanymi, można się spodziewać zakazu parkowania
    elektryków i hybryd w garażach podziemnych.
    Właśnie ze względu na bezpieczeństwo pożarowe.

    Dodając do tego coraz droższe ładowanie elektryków, chyba zachwyt nad nimi
    jest trochę przedwczesny...

    --
    Trefniś

  • 5. Data: 2020-01-20 21:46:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.01.2020 o 21:13, Trefniś pisze:

> [...]
    > Właśnie ze względu na bezpieczeństwo pożarowe.
    >
    > Dodając do tego coraz droższe ładowanie elektryków, chyba zachwyt nad

    Tak naprawdę to mało kto się nimi zachwycał. Marketing.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-01-20 22:05:02
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .01.2020 o 21:46 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Tak naprawdę to mało kto się nimi zachwycał. Marketing.

    OK, ja ciągle patrzę na "milion elektryków Mazowieckiego", ale też piski
    opozycji, że ich w takiej ilości nie będzie i jaka to tragedia.

    --
    Trefniś

  • 7. Data: 2020-01-20 22:09:09
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-20 21:13, Trefniś wrote:

    y-systemu-przeciwpozarowe-sa-gotowe-na-pojazdy-elekt
    ryczne/72b22x5

    > Nie dziwne :)

    Brak mi w wyszukiwarkach opcji eliminowania takich źródeł.

    > Podobnie jak teraz z zagazowanymi, można się spodziewać zakazu
    > parkowania elektryków i hybryd w garażach podziemnych.
    > Właśnie ze względu na bezpieczeństwo pożarowe.

    A w garażach podziemnych brakuje mi czytnika tylnej tablicy.

    > Dodając do tego coraz droższe ładowanie elektryków, chyba zachwyt nad
    > nimi jest trochę przedwczesny...

    Czekam na wiosnę. Zdejmę zaślepki z okien.

  • 8. Data: 2020-01-20 22:11:29
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-20 21:12, Czarek wrote:

    -systemu-przeciwpozarowe-sa-gotowe-na-pojazdy-elektr
    yczne/72b22x5

    > Ciekawe. U mnie włączony (uBlock Origin) i czytać mogę. Bez reklam  ;-)

    Jakieś serwisy nie działają?

  • 9. Data: 2020-01-21 06:40:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.01.2020 o 22:05, Trefniś pisze:

    > OK, ja ciągle patrzę na "milion elektryków Mazowieckiego", ale też piski
    > opozycji, że ich w takiej ilości nie będzie i jaka to tragedia.

    Morawiecki notorycznie "w sposób znaczący rozmija się z prawdą", a
    opozycja jest od tego żeby mu to wytykać.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-01-21 06:57:55
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-20 o 22:05, Trefniś pisze:

    > OK, ja ciągle patrzę na "milion elektryków Mazowieckiego", ale też piski
    > opozycji, że ich w takiej ilości nie będzie i jaka to tragedia.

    To akurat polityka a nie działanie pro czy anty elektrycznopojazdowy.