  • Data: 2017-02-28 05:41:39
    Temat: Re: Zakaz wyprzedzania - do kiedy?
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-27 o 23:30, RadoslawF pisze:

    > Wjazd na posesje to jeszcze nie skrzyżowanie.

    Tyle że ulica Werbeny przed którą jest znak nie prowadzi wyłącznie do
    posesji ale można z niej się dostać na inne ulice (np. Parcelowa,
    Kosmonautów) i tam gdzie się kończy - 3 Maja.
    > Widok z lotu ptaka nie pasuje mi do pierwszego linka, nie widzę
    > zatoczki na autobus

    Mam na myśli pętlę autobusową. Na pierwszym linku, powinieneś po prawej
    stronie drogi zobaczyć autobus i rowerzystę. Na tym zdjęciu zaznaczyłem
    na czerwono:

    http://i67.tinypic.com/feq3yo.png
    .
    > Ale zakładając że jedziemy od północy i dobrze zaznaczyłeś znak
    > to obowiązuje do ul. Krokusów. Tyle że na fotce droga idzie w lewo
    > a w widoku z góry na prawo.

    Kurcze, coś dziwnego z tym wyświetlaniem. Zakładam że jadę od południa,
    czyli wcześniejsza przecznica to ul. Kosmonautów na północ.

    --
    pozdrawiam
    Piotr