    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
    Date: Tue, 24 Feb 2015 11:17:57 +0100

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:mchcui$a8f$1@node2.news.atman.pl...
    > Chyba nic o tym na grupie jeszcze nie bylo :)
    > http://www.wykop.pl/ramka/2410740/chca-zakazac-wjazd
    u-starymi-samochodami-do-centrow-miast/
    > http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/centra-miast-bez-sta
    rych-aut,518133.html

    POzbyli się już młodych ludzi (bezrobocie=emigracja). Czy za chwilę będą
    pozbywać się starych? Było już 'zabierz babci dowód'. Niedługo wejdą do
    mieszkania i nakażą pozbyć się starej pralki, lodówki, TV, radia, łóżka,
    kibla, itd. Jeden idiotyczny POmysł goni drugi. Światła w dzień bo
    Skandynawia świeciła, alkomaty dla narodu pijaków, POmysł by pojazdy stawały
    na sam widok pieszego w pobliżu przejścia nawet jak sobie stoi bo chce sobie
    postać, a teraz kolejny debilizm mający na celu chyba napędzenie kasy
    dilerom aut i sobie z vatu. Jacy idioci i złodzieje takie POmysły. Ciekawe
    którzy POsłowie ponieśli straty w dilerce? Artykułu nie czytałem, by nie
    kląć przed południem, tylko tytuł tematu. Przeczytałem komentarze pod
    artykułem, ale dopiero po napisaniu odpowiedzi. Na temat tych ich POmysłów
    można pisać bez czytania. Jak widać ludzie mają dość Platformy
    antyObywatelskiej. Tylko dlaczego rządowy cbos i inne POmocne ośrodki
    manipulacji tak uparcie i konsekwentnie usiłują nas dalej prać? Najwyższy
    czas pozbyć się tych POmysłodawców. Zastanawiam się czy czasem ten pożar
    mostu łazienkowskiego też nie był czyimś lukratywnym POmysłem.

    neelix