  • 1. Data: 2015-02-24 09:31:57
    Temat: Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    Chyba nic o tym na grupie jeszcze nie bylo :)
    http://www.wykop.pl/ramka/2410740/chca-zakazac-wjazd
    u-starymi-samochodami-do-centrow-miast/
    http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/centra-miast-bez-sta
    rych-aut,518133.html

  • 2. Data: 2015-02-24 10:02:28
    Temat: Re: Zakazu wjazdu starych rupieci do miast
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.02.2015 09:31, Czesław Wiśniak pisze:
    > Chyba nic o tym na grupie jeszcze nie bylo :)
> [...]

    To fascynujące. Mój 20-letni "rupieć" nie kopci - a 10-letnie BMW czy
    Audi, na oko śliczne i błyszczące, kopcą na potęgę kiedy w obszarze
    zabudowanym muszą nagle przyśpieszyć od przepisowych 50km/h do 100.

    Nie ma już na kogo głosować, same pojeby...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 3. Data: 2015-02-24 10:08:40
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-02-24 o 09:31, Czesław Wiśniak pisze:
    > Chyba nic o tym na grupie jeszcze nie bylo :)
> [...]

    To zderzenie zachodnich wzorców i cen z naszymi zarobkami.
    Ile pensji potrzebuje Niemiec, aby kupić rodzinny samochód a ile Polak?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 4. Data: 2015-02-24 10:55:07
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-02-24 10:02, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    > zabudowanym muszą nagle przyśpieszyć od przepisowych 50km/h do 100.
    >
    > Nie ma już na kogo głosować, same pojeby...

    u nas powinni wydawac te naklejki nie po wpisie w dowodzie a po badaniu
    technicznym czystosci spalin.

    Wowczas okazaloby sie, ze wiele TDi'kow nie dostanie uprawnien do wjazdu
    do centrow miast.
    W niemczech maja rygorystyczny TUV, ktory to zalatwia a w PL?

  • 5. Data: 2015-02-24 11:17:57
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba nic o tym na grupie jeszcze nie bylo :)
> [...]

    POzbyli się już młodych ludzi (bezrobocie=emigracja). Czy za chwilę będą
    pozbywać się starych? Było już 'zabierz babci dowód'. Niedługo wejdą do
    mieszkania i nakażą pozbyć się starej pralki, lodówki, TV, radia, łóżka,
    kibla, itd. Jeden idiotyczny POmysł goni drugi. Światła w dzień bo
    Skandynawia świeciła, alkomaty dla narodu pijaków, POmysł by pojazdy stawały
    na sam widok pieszego w pobliżu przejścia nawet jak sobie stoi bo chce sobie
    postać, a teraz kolejny debilizm mający na celu chyba napędzenie kasy
    dilerom aut i sobie z vatu. Jacy idioci i złodzieje takie POmysły. Ciekawe
    którzy POsłowie ponieśli straty w dilerce? Artykułu nie czytałem, by nie
    kląć przed południem, tylko tytuł tematu. Przeczytałem komentarze pod
    artykułem, ale dopiero po napisaniu odpowiedzi. Na temat tych ich POmysłów
    można pisać bez czytania. Jak widać ludzie mają dość Platformy
    antyObywatelskiej. Tylko dlaczego rządowy cbos i inne POmocne ośrodki
    manipulacji tak uparcie i konsekwentnie usiłują nas dalej prać? Najwyższy
    czas pozbyć się tych POmysłodawców. Zastanawiam się czy czasem ten pożar
    mostu łazienkowskiego też nie był czyimś lukratywnym POmysłem.

    neelix

  • 6. Data: 2015-02-24 11:31:06
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2015-02-24 o 10:02, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > zabudowanym muszą nagle przyśpieszyć od przepisowych 50km/h do 100.
    >
    > Nie ma już na kogo głosować, same pojeby...

    Co ty się denerwujesz? Zdrowia Ci nie szkoda?!
    Nie pojeby a sprytni bYznesmeni, nie będzie mógł wjechać stary samochód
    trzeba będzie kupić nowy.

  • 7. Data: 2015-02-24 12:30:44
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > trzeba będzie kupić nowy.

    no tez nie. sprzedaje teraz merca '87, jest caly w 'oryginale',
    zastanawiam sie czy nie zostawic i nie przepisac na zolte.

    zabytki tez szlaban?
    jest to kolejne walniecie w najbiedniejszych.
    walenie po biedakach jest cecha lewicowych rzadow. ich poczynania ZAWSZE
    na koncu calego procesu ubijaja najbiedniejszych. tak czy owak takim czy
    innym sposobem
    , naokolo czy bezposrednio - zawsze w d4 dostaje najbiedniejszy.
    juz 25 lat rzadza tu zwolennicy lewicy. socjalisci po prostu.
    no to czego chcesz?
    jak ich rozpoznac?
    im wiecej w programie/czynach jest zwiekszania roli panstwa w gospodarce i
    ogolnie zyciu spolecznym
    tym bardziej dana partia jest lewicowa. takiego rozrozniania uczyl nas na 4
    roku ekonomii profesor - juz niestety nie pamietam na jakim przedmiocie....
    i ma racje.
    przyklad:
    narodowa SOCJALISTYCZNA partia niemiec. hitler prawidlowo nazwal te swoja
    bandyterke...

  • 8. Data: 2015-02-24 13:55:09
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba nic o tym na grupie jeszcze nie bylo :)
> [...]

    O, super! Będzie można podnieść ceny usług dla klientów w Centrum.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2015-02-24 14:10:48
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-02-24 o 11:17, neelix pisze:

> [...]
    > POmysłodawców. Zastanawiam się czy czasem ten pożar mostu
    > łazienkowskiego też nie był czyimś lukratywnym POmysłem.
    Chciałem odpisać, ale Neelix zrobił to szybciej i wyczerpująco. Nic
    dodać, nic ująć.
    Jacek

  • 10. Data: 2015-02-24 14:39:46
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-02-24 o 13:55, yabba pisze:
    > Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    u-starymi-samochodami-do-centrow-miast/

    rych-aut,518133.html

    > O, super! Będzie można podnieść ceny usług dla klientów w Centrum.

    Wszystkie stare samochody ciężarowe i dostawcze na złom takoż.
    O ile wzrosną ceny wszystkich towarów?