eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZamek - zabytkowy schemat › Re: Zamek - zabytkowy schemat
  • X-Received: by 10.49.71.230 with SMTP id y6mr708qeu.17.1383258874631; Thu, 31 Oct
    2013 15:34:34 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.71.230 with SMTP id y6mr708qeu.17.1383258874631; Thu, 31 Oct
    2013 15:34:34 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!z6no1122701pbz.1!news-out.go
    ogle.com!9ni3876qaf.0!nntp.google.com!i2no3931744qav.0!postnews.google.com!gleg
    roupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 31 Oct 2013 15:34:34 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <l4u69a$c62$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.206.66;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 188.33.206.66
    References: <l4jcfl$rr4$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@4...com>
    <l4jhdc$3tt$1@news.vectranet.pl> <l4roil$gpt$1@node1.news.atman.pl>
    <l4rqrs$4eu$1@node2.news.atman.pl> <l4rtlr$mkk$1@node1.news.atman.pl>
    <l4u69a$c62$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Zamek - zabytkowy schemat
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Thu, 31 Oct 2013 22:34:34 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:654026
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 31 października 2013 19:07:37 UTC+1 użytkownik Jakub Rakus napisał:
    > On 30.10.2013 22:28, ACMM-033 wrote:
    >
    >
    >
    > > O właśnie! Po trochu sobie zaczynam przypominać, choć z racji upływu lat
    >
    > > może to być nadal "przekłamane". Poprzednio podobnież były hamulce
    >
    > > parowe Stephensona i jak G.W. wprowadził swój pomysł, to przeciwstawiano
    >
    > > się podobnież, że przecież tamte są takie dobre... A ten wprowadził nie
    >
    > > parowe, lecz pneumatyczne.
    >
    >
    >
    > Parowe to było naprawdę bardzo dawno temu, według pomysłu Stephensona
    >
    > budowano tzw. hamulec niesamoczynny, ale też pneumatyczny. Obecnie w
    >
    > praktyce taki hamulec mają lokomotywy do hamowania samej siebie (oprócz
    >
    > samoczynnego działającego na cały skład z lokomotywą włącznie), zaleta:
    >
    > szybki w działaniu.
    >
    >
    >
    > > Już w pełni zrozumiałem o co chodzi... zastanawiam się tylko, co w
    >
    > > sytuacji nagłego uszkodzenia zbiornika (wiem, że to mało realne, ale czy
    >
    > > zerowe?), gdy nie będzie już możliwe "przekomenderowanie" powietrza do
    >
    > > hamulców...? Liczmy na to, że pozostałe wagony przejmą rolę hamulcowego,
    >
    > > czy tu jest jakieś zabezpieczenie?
    >
    >
    >
    > Zahamują inne, prawdopodobieństwo tego, że 30 wagonów w składzie nagle
    >
    > przestanie w ogóle hamować, jest takie jak to, że przez 30 dni pod rząd
    >
    > wygrasz szóstke w totka. Ale czytałem już o systemach monitorowania
    >
    > stanu hamulców w wagonach towarowych, zasilanych albo z małych paneli
    >
    > słonecznych montowanych na wagonie albo z energy harvesterów montowanych
    >
    > na ruchomych częściach zawieszenia. (tak nie chwaląc się to robiłem o
    >
    > tym pracę dyplomową ;) )
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jakub Rakus

    Każdy kto bawił się kolejką wie że jak na łuku przytrzymać ostatni wagon to jest
    piękna katastrofa. Czy w realu jak by w długim składzie coś się popsuło i zahamowały
    na łuku ostatnie wagony to tez będzie na co popatrzeć?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: