  • Data: 2018-05-28 14:31:15
    Temat: Re: Zamierzam kupić samochód
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-26 o 12:46, P.B. pisze:

    > Przy przebiegu 100 tys. kilometrów od nowości? Czy przy komisowym stanie
    > licznika 100 tys. km.

    A co powiesz na 8 tyś km ;)

    Zacytuję z forum:
    Obecnie jestem na etapie sprzedawania 2 letniego Yarisa III 1.33 automat
    z przebiegiem 8 tys. km,[...]W ubiegłą sobotę przyjechali potencjalni
    kupcy, ja wsiadam do auta aby wyjechać z garażu i co się okazuje - nie
    mogę zapalić.
    Oddałem auto w poniedziałek do diagnozy i okazało się, że konieczna jest
    poważna naprawa silnika - podobno w silniku stwierdzono jakąś wadę
    konstrukcyjną, która powoduje, że jeśli jeździ się na niskich obrotach
    (co przy automacie jest regułą - tak jest zaprogramowana ta skrzynia)
    ponadprzeciętnie dużo nagaru osiada na gniazdach zaworowych co
    doprowadza do ich nieszczelności.[...] naprawa silnika, to podobno koszt
    rzędu 10 tys. zł.