  • 1. Data: 2016-02-01 14:41:32
    Temat: Re: Zapeirdalac...ciag dalszy
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-02-01 14:30, Ghost wrote:
    > Znaczy trzeba byc kretynem, a bylo ich wielu
    > https://www.youtube.com/watch?v=hoR29HrbOrQ

    Nikt nie ma włączonych tylnych przeciwmgłowych. Co oczywiście nie
    usprawiedliwia zapierdalających.

  • 2. Data: 2016-02-01 19:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Nikt nie ma włączonych tylnych przeciwmgłowych. Co oczywiście nie
    > usprawiedliwia zapierdalających.

    A u nas odwrotnie - lekka mgiełka i wszyscy jak choinki...

  • 3. Data: 2016-02-01 20:44:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Uncle,

    > Nikt nie ma włączonych tylnych przeciwmgłowych. Co oczywiście nie
    > usprawiedliwia zapierdalających.

    Podziękuj kretynom, którzy wpisali na listę wykroczeń karanych
    mandatem włączenie przeciwmgłowych tylnych, gdy widoczność przekracza
    50 metrów. Oczywiście definicji widoczności nie podano.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2016-02-01 20:58:47
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A u nas odwrotnie - lekka mgiełka i wszyscy jak choinki...

    Albo w deszcz. Ale z przodu. Tylnych włączonych nie widzę.

  • 5. Data: 2016-02-01 21:00:11
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Podziękuj kretynom, którzy wpisali na listę wykroczeń karanych
    > mandatem włączenie przeciwmgłowych tylnych, gdy widoczność przekracza
    > 50 metrów. Oczywiście definicji widoczności nie podano.

    Twierdzisz, że ten przepis jest z całą surowością stosowany? Ponadto
    mowa była o Słowenii.

  • 6. Data: 2016-02-01 22:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Podziękuj kretynom, którzy wpisali na listę wykroczeń karanych
    > mandatem włączenie przeciwmgłowych tylnych, gdy widoczność przekracza
    > 50 metrów. Oczywiście definicji widoczności nie podano.

    Nikt sie tym nie przejmuje.
    Wrecz jezdza jak widocznosc przekracza nawet 200 metrów.

    Na autostradzie ten limit tez jest 50? To rzeczywiscie głupota.

  • 7. Data: 2016-02-01 22:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Albo w deszcz. Ale z przodu. Tylnych włączonych nie widzę.

    Nie widzisz w czasie mgły czy w deszczu?

  • 8. Data: 2016-02-01 22:05:54
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-02-01 22:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Nie widzisz w czasie mgły czy w deszczu?

    Tylnych nigdy nie widzę, szczerze mówiąc. Choinki tylko z przodu - i w
    czasie mgły, i deszczu. A w Rosji w ogóle połowa samochodów ma zawsze
    włączone przednie przeciwmgłowe. Zapytałem kiedyś kolegę, który też tak
    jeździ, po co, nie potrafił odpowiedzieć.

  • 9. Data: 2016-02-01 23:21:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Uncle,

    > Albo w deszcz. Ale z przodu.

    Ale znasz art. 30 ust. 1 pkt 1 PoRD?

    > Tylnych włączonych nie widzę.

    Art. 30 ust. 3 :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2016-02-01 23:24:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Uncle,

    > Twierdzisz, że ten przepis jest z całą surowością stosowany?

    W Polsce? Oczywiście. Wybroniłem się przed mandatem kiedyś tylko
    brakiem definicji widoczności. Ale nie każdy jest tak pyskaty.

    > Ponadto mowa była o Słowenii.

    Odnosiłem się do tekstu, nie do filmu.

    --
    Best regards,