eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani) › Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof.
    Vetulani)
    Date: Mon, 19 Feb 2018 17:04:45 +0100
    <p6e04p$fr0$4@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <p6e24p$fr0$5@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    W dniu 19.02.2018 o 10:32, WS pisze:

    > No OK, pieszy ma to pierszenstwo, ale zlamal zakaz wejscia bezposrednio przed
    pojazd. W wyniku wypadku mamy 2 osoby, ktore zlamaly przepisy, skutiem czego jest ten
    wypadek. Pieszy zakaz wejscia na jezdnie bezposrednio przed, kierowca nie ustapil
    pierszenstwa. Kto winny spowodowania takiego wypadku (i w jakim procencie?)

    Ale ja nie o tym a o jakimś mitycznym pierwszeństwie kierowcy nad
    pieszym dopóki nie wejdzie na przejście - nie ma takiego przepisu ani
    takiego pierwszeństwa. Kierowca nie ma nad pieszym pierwszeństwa ani na
    przejściu ani tym bardziej na chodniku. Co ciekawe wielu kierowców tą
    bzdurę powtarza, co jest po prostu niebezpieczne.