eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani) › Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof.
    Vetulani)
    Date: Thu, 22 Feb 2018 12:00:49 +0000 (UTC)
    <p6cjp1$aog$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <p6ds5b$fr0$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <p6hbru$e59$3@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <p6i10t$869$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <p6jku6$c05$4@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <p6kjpj$3tu$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <p6lr5e$loq$2@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No nie mam z tym jakoś problemów i generalnie nawet jestem w stanie
    > odgadnąć czy pieszy idzie do przejścia żeby przejść, czy rozbić
    > namiot i biwakować na krawężniku. Musi być specjalne supermoce
    > posiadam. Albo...

    Albo nie rozumiesz pojecia statystyki.
    Bo ja tez nie mam problemu, nawet tych smartfono zidiociałych przewaznie
    dobrze diagnozuje.
    Tak samo jak czesto innych kierowców popełniajacych błędy.
    Ale nas sa miliony, a wypadków duzo mniej.
    Ja z przechodzeniem przez ulice tez nie mam problemu. A jednak ludzie
    gina...

    > To o czym w zasadzie pisałeś?

    O tym ze odczuwam zmiane kultury jazdy.

    > Twierdzisz, że przejścia są winne, bo u nas są dziadowskie. Nie są.
    > Nawet nie samochody są winne. Winni są kierowcy - dokładnie w 2/3
    > przypadków wypadków z udziałem pieszych.

    Skoro juz wiemy, ze kierowcy najczesciej popełniaja błedy na drogach
    (az dziwne, ze nie latarnie) to co proponujesz zeby mniej pieszych
    gineło?

    Zakorkowanie miast czy edukacje pieszych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie