  • Data: 2010-02-10 13:43:11
    Temat: Re: Zapis na karcie SD
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konop pisze:

    > To jaką Ty masz kartę albo jaki czytnik?? ;)...

    Żeby nie być gołosłownym sam wykonałem test....

    Karta:
    microSD 2GB w przejściówce na SD
    najzwyklejszy, najtańszy Kingston
    Czytnik:
    podły czytniczek USB

    karta i czytnik dokładnie takie, jak na tej aukcji:
    http://www.allegro.pl/item902412176_karta_kingston_m
    icro_sd_2gb_microsd_czytnik_kart.html

    Na karcie wolne ok 1GB, plik testowy 700MB
    Czas kopiowania: 121s
    Prędkość średnia: 5922kB/s

    Total Commander pokazywał prędkość podobną - przez większość czasu
    wyższą, momentami spadała do 5700kB/s....

    Tak więc możliwości byle jakiej karty są znacznie większe! Kwestia tylko
    odpowiedniego sposobu zapisu. Radzę zmienić kartę i/lub czytnik...

    A tak swoją drogą - w aparacie 3MPixele jedno zdjęcie zajmuje ok.
    1,5MB.... wyobrażasz sobie robienie zdjęć aparatem z kartą SD, w której
    prędkość zapisu wynosi 100kB/s?? Taki aparat 3Mpixele zapisywałby
    zdjęcie przez 15 sekund!! A co z większymi matrycami??!!!

    Ponawiam pytanie - jaką Ty masz kartę i czytnik??!!

    Konop

    PS Komp to nie jakaś rewelacja... stary Athlon XP, 1900MHz, 1GB RAMu,
    WIN XP....