  • 1. Data: 2013-10-31 17:10:55
    Temat: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    Od: "kk" <...@...pl>

    Dużo by komentować.
    Poczytajcie sami.

    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?ur
    i=OJ:L:2013:192:0024:0034:PL:PDF

  • 2. Data: 2013-10-31 17:15:04
    Temat: Re: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    przecież to zwykli PO debile...

  • 3. Data: 2013-10-31 17:29:50
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:l4tvec$8kr$1@news.vectranet.pl...
    > Dużo by komentować.
    > Poczytajcie sami.
    >
    > http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?ur
    i=OJ:L:2013:192:0024:0034:PL:PDF

    Luźne skojarzenie (może niedokładnie pamiętam):
    Unia rządzi, Unia radzi, Unia nigdy Was nie zdradzi!
    P.G.

  • 4. Data: 2013-10-31 18:20:48
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-10-31 17:10, kk pisze:
    > Dużo by komentować.
    > Poczytajcie sami.
    >
    > http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?ur
    i=OJ:L:2013:192:0024:0034:PL:PDF

    Znajomy zażartował, że w celu oszczędności energii
    wprowadzone będą ograniczenia na moc czajnika.
    Pomysł kretyński, ale na chwilę uwierzyłem, że mogli to zrobić:)

    pzdr
    bartekltg

  • 5. Data: 2013-10-31 19:03:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan bartekltg napisał:

    > Znajomy zażartował, że w celu oszczędności energii
    > wprowadzone będą ograniczenia na moc czajnika.
    > Pomysł kretyński, ale na chwilę uwierzyłem, że mogli to zrobić:)

    Zażartował? Przecież już w 2009 roku planowana była dyrektywa, która
    miała "regulować" rynek czajników elektrycznych! Projekt upadł zdaje
    się z tego prostego powodu, że tak po prostu zakazać, to się nie da.
    Można tylko zażądać, by urządzenie miało sprawność nie mniejszą niż
    ustawa przewiduje. No i wtedy do tych cymbałów dotarło, że wszystkie
    czajniki elektryczne mają sprawność bliską 100%.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2013-10-31 19:19:38
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 31.10.2013 17:10, kk wrote:
    > Dużo by komentować.
    > Poczytajcie sami.
    >
    > http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?ur
    i=OJ:L:2013:192:0024:0034:PL:PDF

    Wczoraj w radiu coś mówili, że chcą ograniczyć ilość wody spłukiwanej w
    sedesach i pisuarach.

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2013-10-31 19:46:36
    Od: "Zbino" <z...@p...abcdpocztaonet.pl>

    > Dużo by komentować.
    > Poczytajcie sami.
    >
    > http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?ur
    i=OJ:L:2013:192:0024:0034:PL:PDF

    Dzisiaj wydali zarządzenie o ilości wody do spłukiwabnia kibli. Kupka 5
    litrów, sisu 1 litr i ani kropli więcej. POwaga można poczytać w sieci.
    Widać nie mają tam co robić i zajmują swój czas czym popadnie jak np.
    promowaniem zboków czy aborcji na które to działania przeznaczone jest
    kilkaset mln Euro. Niedługo pewnie też znajdą kolejne fundusze na
    promowanie
    eutanazji. W Holandii już są miasta w których nie ma prawie żadnego
    emeryta.
    Wszycy "z własnej woli" zeszli, bo przy tak podjetej "samodzielnie" decyzji
    jest extra promocja i Państwo bierze na siebie koszty pochówku na czym
    oszczędza rodzina. Niech mamusia nie będzie trudna i nam idzie na rękę.
    Pomoże nam to oszczędzić parę centów.
    Zbych

  • 8. Data: 2013-10-31 20:33:01
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    anegdota: jeden powski dziwny gość ma chopla na punkcie oszczędności... w
    pewnym miejscu wymienił żarówkę na lampę led z czujnikami... w dzień nawet
    jak trzeba to za chuja nie włączy się lampa, do tego jak zasłoni sie zasłony
    to sie włączy, ale ponieważ pisowski frajer cały czas siedzi przy komputerze
    ewentualnie dziubiąc coś przy biurku - ogólnie nie rusza się, to ta jebana
    lampa się wyłącza... po 5 sekundach... więc pisowski frajer musi co kilka
    sekund podnosić i machać ręką żeby lampa się włączyła bo nic nie widać...
    jebać tuska złamasa.

  • 9. Data: 2013-10-31 21:29:20
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-10-31 17:10, kk pisze:

    > Dużo by komentować.
    > Poczytajcie sami.

    Czyli za chwilę będziemy sprzątać mieszkania odkurzaczami przemysłowymi,
    podobnie jak z używaniem wstrząsoodpornych żarówek w ubikacjach...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 10. Data: 2013-10-31 21:57:51
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2013-10-31 19:19, Jakub Rakus pisze:

    > Wczoraj w radiu coś mówili, że chcą ograniczyć ilość wody spłukiwanej
    > w sedesach i pisuarach.

    W stanach też podobno wprowadzono coś takiego i całe północne
    pogranicze jeździ do Kanady po spłuczki i sedesy :) bo tam nie ma
    restrykcji i więcej wody spływa za jednym razem. Amerykańskie sedesy
    wymagają dwukrotnego spuszczenia wody albo śmierdzi. A Kanadyjczycy
    się cieszą i kasują ciężki szmal.

    Pozdr.PK.