eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ? › Re: Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?
  • Data: 2010-06-24 12:24:15
    Temat: Re: Zasadnosc stosowania silnikow benzynowy w duzych dostawczych (Boxer, T5, LT) ?
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    czw, 24 cze 2010 o 11:33 GMT, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Moim zdaniem bezsens.
    > Widziałem kiedyś takie ruszające sobie Iveco Daru natury z naklejkami
    > że pojazd ekologiczny na CNG.
    > Szczerze to to nie miało mocy żeby ruszyć, człek tak to piłował żeby
    > zacząć się toczyć, iż stwierdziłem że pchanie takiego silnika + CNG do
    > pojazdu ciągającego duże ciężary mija się z celem.
    > To nie miało praktycznie ani mocy ani odpowiedniego momentu z dołu.
    > Czyli albo diesel z mocnym dołem, albo jakaś wariacja diesla z CNG
    > żeby też to miało mocny dół. Tak było kiedyś widziałem nawet zdjęcia
    > Tatry z butlami na CNG ;)

    Ale diesel bez turba tez nie bedzie mial mocnego dolu, diesel/benzyna nie
    ma znaczenia, kwstia odpowiedniego dobrania przelozen w skrzyni biegow...

    Pozdrawiam
    Brzezi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: